8 Ağustos 2019 Perşembe

İndirimli Giyim Alışverişi

Merhaba,
Yine bir indirim dönemini atlattık. Ben mümkün olduğunca gereksiz kıyafet almamaya gayret ettim. Zaten şu ara daha çok cilt bakım ürünleriyle ilgiliyim. Bakalım neler bulmuşum. 

 Öncelikle üstte gördüğünüz sweatshirtü HM'de buldum. Benim gibi astronomi veya gökyüzünde her ne oluyorsa meraklısı olanların dayanamayıp alacağı bir giysi. Fiyatı 60 TL'den 30'a inmişti.
Daha sonra LTB Jeans  gömleklerine gözüm takıldı. Bu gömleği beğendim.
 
Bershka'dan alışverişin tek yazlık parçası olan bu şirin üstü aldım. Denim kumaştan ve çok hoş duruyor.

Mango'da iyi indirimler vardı. Çok kurcaladım ama öyle istediğim gibi birşey bulamadım. En son bu bluzu gördüm. Belden bağlamalı V yaka gayet güzel duran bir bluz. Sonbahara yatırım yapmış oldum. Daha önceden Zara'dan aldığım pilili eteklerle kombin yapmayı düşünüyorum. 
Fiyatı 180 TL'den 60'a düşmüştü.

Colin's de %100 pamuk üstelik toz pembe tonunda bu gömleği görünce haliyle dayanamadımç Üstüme tam oturdu. Kalıbı çok iyi bir gömlek. Benimle geliverdi.
Fiyatı 44 TL

Ve son olarak ZARA dan bu parfümü aldım. Jack Fruit çok hoş kokusu olan bir parfüm. kokusu pek kalıcı değil. Çabuk uçuyor. Ama günlük kullanıma uygun, birkaç saat dayanan bir parfüm. 
Fiyatı 50TL

 Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...