20 Haziran 2018 Çarşamba

İndirimli Alışveriş



Merhaba,
Son zamanlarda yapmış olduğum indirimli (birkaçı indirimsiz) alışverişleri fazla vakit kaybetmeden sizinle paylaşmak istedim. Bakalım neler neler almışım.
 Turuncu Kasa'dan Nuxe dudak nemlendiricisi aldım. Dudaklarım yaz kış her daim kuru olduğu için bu üründen medet umdum. Hakkında hayli fazla olumlu yazı okudum. Özellikle gece yatmadan önce uyguladığınızda sabaha yumuşacık dudaklarla kalkıyormuşsunuz. Umarım doğrudur. Bakalım deneyeceğim. 
Fiyatı: 22 TL

 İki sene boyunca hep aynı şampuanı kullanan ben değilmişim gibi bu sene şampuanımı devamlı değiştirdim. Şimdi Ashley Joy markasının Argan & Zeytinyağı şampuanına geldi sıra. Paraben içermiyor. Şimdiye kadar iki kere kullandım. Yarısına geldikten sonra yorumlayacağım efendim.
Fiyatı: 19 TL 

NYX mağazasında indirimli birkaç ürün görünce dayanamadım. Daha önce alıp çok memnun kaldığım bir farı olmuştu. Bu sebeple gözüme kestirdiğim bir far ve stik aydınlatıcıyı alıverdim.
 Fiyatı: Tekli Göz Farı 11 TL - Aydınlatıcı 24.50 TL

Nicedir aklımda olan ama hep almayı unuttuğum bir ürün olan Wet n Wild'in far bazını nihayet aldım. Benim cildimin şöyle bir handikapı var. Ne sürsem anında emiyor. Fondöten, far ve allık bir kaç saat sonra cildimde yok oluyor. Bu sebeple mümkün olduğunca baz uygulamak durumundayım. Daha önce The Balm'ın far bazını kullanmıştım. Ama bende hiçbir etkisi olmamıştı. Umarım bu öyle olmaz. Fiyatı indirimde 25 küsür civarındaydı. 

 Nişantaşı City's de Mumuso mağazasına ilk kez girdim. Çok farklı ürünler vardı. Kedili saç havlusunu görünce alıverdim. Henüz kullanmadım. Deneyince yorumlarım. Fiyatı 16 TL civarıydı. 
Şu sağda duran cep telefonu lens + ışığını umutlanarak aldım. Özellikle ürün fotoğraflarken ışığa ihtiyaç duyuyorum. Bu sebeple almıştım. Ancak tam bir fiyasko çıktı. Lensi Samsung telefonumda hiçbir işe yaramadı. (Sorarak almıştım her telefona olur demişlerdi) Pollyannacılık yapıp sıkıntı değil zaten ışığı için almıştım diye düşünürken üçüncü kullanımda ışığı gitti. :) Ve bu ürüne 30 TL vermiştim. Gerçekten tam bir pişmanlık oldu.

 Gelelim pek sevdiğim bir marka olan Yves Rocher alışverişine. Daha önce severek kullandığım bir ürün olan Kayısı çekirdeği peelingini aldım. Gerçi sivilce sorunum var. Ancak aktif sivilceli bölgelere bunu uygulamıyorum. Cildi çok güzel arındıran bir ürün.
İndirimli Fiyatı: 15TL

City's mağazası açılışı sebebiyle her alışverişe hediye ürün veriyorlardı. Rengini tam yansıtamadığım çok tatlı tonda bir pembe ruj olan Rose Cocktail hediye edildi.

 Yeni bitirdiğim kapatıcının yerine yine aynısını aldım. Güya Fit Me veya Eraser filan deneyecektim. Ama kapatıcı gerçekten mühim bir makyaj ürünü. Açık olursa komik durur, koyu olursa yaşlı gösterir. Bu sebeple garanticilik yaptım ve bildiğim üründen şaşmadım. Benim rengim 02 Vanilla.
Fiyatı: 22TL

 Kapanışı bu cici makyaj çantasıyla yapıyorum. Kendisi birmilyonuncu çantam olmuş olabilir. :) Ama çok güzel değil mi?
LCW - 15 TL
Sonraki yazıda görüşmek üzere;) 

    Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...