26 Ağustos 2012 Pazar

Loreal True Match Concealer

Almadan önce en çok düşündüğüm makyaj malzamesi karşınızda. Göz pınarlarımda oluşan kızarıklar ve göz kapağımdaki minik mor kılcal damarlar sebebiyle bir concealer almak şart olmuştu ama acaba hangi markanın ürününü alayım diye ne zamandır düşünüyordum. Bloglarda farklı markaların kapatıcılarını deneyip çoğunlukla da aldığı üründen memnun olmayanların sayısı fazlaydı. Bu sebeple bir yerden denemeye başlıyayım dedim ve Loreal'in bu concealerını almış oldum.

Loreal True Match Concealer kapatıcı


 İhtiyacım orta seviye bir kapatıcı  olduğu için bu ürün ihtiyacımı karşıladı diyebilirim. Ama çok belirgin göz morlukları veya kızarıklıklarında daha yoğun bir kapatıcı almanız daha doğru olabilir. Göz çevresinde ki ufak veya orta göz kusurlarını güzelce kapatıyor ve aydınlık veriyor. Sarı alt tonlu bir kapatıcı olduğundan kızarıklıklara güzel etki ediyor. Üründen çok minicik, mercimek tanesi kadar parmağıma alıp sonra göz pınarlarımdaki kızarıklıkların üstüne hafifçe pıt pıt yaparak uyguladım. Kesinlikle bolca sürmek doğru değil. Ne kadar hafifçe uygularsak okadar doğal duruyor. Cilt emdikten sonra yine aynı oranda çok hafifçe bir kez daha uyguladım ve sonuçtan memnun kaldım. Günboyunca kalıcılığını korudu. Dağılma, dökülme vs. gibi olumsuz bir duruma sebep olmadı.

Loreal True Match Concealer

 Göz kapağındaki ince kılcal damarların üstüne uygulandığında ve göz çevresindeki ton farklılıklarına da çare olabiliyor. Çok ileri derecede göz çevresi problemleriniz yoksa bu ürün sizi memnun edebilir. Eğer bir kapatıcıya ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız mutlaka deneyerek almanızı öneririm. Evet testerları kullanmak hiç hijyenik değil ama denedikten sonra hemen silebilirsiniz.

Loreal True Match Concealer
Fiyatı 19.5TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...