10 Ağustos 2012 Cuma

Maybelline Dream Touch Blush

Bu kullandığım ilk krem allık. Uygulaması son derece pratik, parmaklarınızla veya yumuşak bir fırça yardımıyla rahatça sürülüyor. 05 Mauve krem allığın simli yapıda allık oldugunu söylemek lazım. Yani yüzünüze canlılık katmak isterseniz böyle bir allık sizi mutlu edecektir. Fakat ben daha doğal duran makyajı sevdiğimden bu simler bana biraz fazla geliyor bu sebeple üstüne hafif pudra uyguluyorum. Rengi çok hoş ama kalıcılığı öyle değil malesef. O simler duruyor fakat rengi uçup gidiyor.

Maybelline Dream Touch allık
Bu allığı makyaj bazı uygulayıp ardından denemeyi düşünüyorum. Belki ozaman kalıcılığını arttırmak mümkün olabilir. 
Fiyatı 18TL

2 yorum:

  1. bende de var bu, hem kalıcı değil hem de biraz sivilcelenme yaptı gibi geldi bende, o yüzden kullanmıyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında krem yapısı çok hoşuma gitmişti. Bende sivilce vs yapmadı ama keşke kalıcı olabilseymiş. Ben ziyan olmasın diye arada bir kullanıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...