20 Ocak 2015 Salı

Mini İhtiyaç Alışverişi

 Geçtiğimiz günlerde Gratis'den ufak bir alışveriş yaptım. Böyle cümlenin içinde mini, ufak ihtiyaç vs yazınca daha masumane duruyor sanki :) Şaka bir yana bir süreliğine bu bitmek tükenmek bilmeyen kozmetik çılgınlığını bir yana bırakıp var olanları tüketmeye odaklanacağım. Yani kozmetik diyetine başlamış bulunuyorum. (Hadi inşallah:) Yorumu yazılacak o kadar çok ürün birikti ki belki bir project pan yazısı hazırlayabilirim...

nail polish magenta, pastel oje, tırnak kremi, argan yağı şampuan,
Peki neler almışım bir göz atalım. 
Urban Care Naturals Argan Yağı Saç Bakım Şampuanı'nı bir kaç aydır kullanıyorum. Bitmek üzere olduğundan onu yeniledim. 
Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi'de yine severek kullandığım biten ürünlerden biriydi. Onu da yeniledim. Ancak yapısında biraz farklılık var. Bakalım deneyeceğim. 
Pastel'in 113 no'lu ojesinin rengine vuruldum. Aslında genelde nude, pudra pembe tonlarında doğal renklerde ojeler kullanıyorum. Fakat böyle canlı bir renk almamın bir sebebi var. İki renk ojeyle tırnaklara ebru sanatı yapılan bir video izledim ve çok hoşuma gitti. Özellikle onu denemek için bu rcanlı renkte ojeyi aldım. Denedim ve çok hoş oldu. Yakında yapılışını ve kullanılan malzemeleri bloga ekleyeceğim;)
Son olarak İpek kare pamuk aldım. Genelde makyaj temizlerken çok fazla pamuk tüketmiyorum. Çoğunlukla makyaj temizleme mendillerini kullanıyorum. Sadece göz makyajını silerken bana lazım oluyor.

Bath&Body Works ürünlerini denemek isteyenler varsa almanın tam zamanı. Çünkü %70 indirimleri devam ediyor. Bende yine her zaman ki gibi mağazada baya bir vakit geçirip sonunda sadece lazım olan tek bir ürünle çıktım. True Blue Spa koleksiyonundan Malibu vücut scrubını aldım. Daha önce bir başka vücut scrubı almış ve çok memnun kalmıştım. Bu da öyle olacak mı bakacağım.


Son olarak bir indirim fırsatından bahsetmeden geçemeyeceğim. Geçende YKM mağazasına girdiğimde bu stand dikkatimi çekti. Hr ayın ortasında bazı seçili markalarda %40 indirimler oluyormuş. Hemen biraz karıştırdım tabi:) Lancome ve YSL ürünlerinde baya güzel indirimler vardı. 

 
Mesela normalde 100TL olan rujlar 60, 120TL'den satılan pudralar yaklaşık 80 civarı fiyata düşmüştü. Lancome maskara seti 78TL, bazı parfumlerde 130TL, ojeler ise 40TL'ye satılıyordu. Ürünlerin bazılarını açıp baktım bir kusurları yoktu. Aklınızda bulunsun, benden söylemesi;)

Libra MakeUp Sosyal Medya
 
 Facebook       Instagram        Bloglovin       Twitter

2 yorum:

  1. Hangi YKM? ve ne zamana kadar sürecek bu rujların kampanyası bir bilgin var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün YKM'lerde her ayın ortasında bu kampanya oluyor. Sadece bir gün sürüyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...