14 Nisan 2015 Salı

Rimmel London - Glitter Bomb - Bedazzle

Rimmel London, Glitter Bomb, Bedazzle, oje, parıltılı oje, glitter nailpolish, glitter bomb, nail polish glitter, rimmel london glitter bomb,

Rimmel London markasını ne çok sevdiğim, ürünlerinden hep memnun kaldığım zaten malumunuz:) Ama mağazadan yaptığım son alışverişte gördüğüm şu ojeye bayıldım. Zaten instagram da fotoğrafları karşıma geliyordu. Görünce de almamak olmaz. Aldığım gibi hemen bir kaç renk ojenin üzerinde denedim bile;)

Rimmel London, Glitter Bomb, Bedazzle, oje, parıltılı oje, glitter nailpolish, glitter bomb, nail polish glitter, rimmel london glitter bomb,

Glitter Bomb serisinden Bedazzle ojesinin içinde magenta ve mavi tonda parıltılar var. Işıkta yanar döner parıldıyorlar. Pek bir şeker görüntü veriyor. Şimdilik üç farklı tonda ojeyle denedim. Bakalım hangi renklerde daha güzel duruyor diyerekten...


Bence hepsinde de çok hoş duruyor. Peki bu güzelliği çıkarması kolay mı? Öncelikle asetonlu oje çıkarıcılar kullanmadığımdan onlarda nasıl olur bilemiyorum. Ama asetonsuz oje çıkarma mendilleriyle denediğimde hafif bastırarak çıkardım. Çok zor çıkmadı yani.
Ayrıca ojeleri düzgün süremiyorsanız yada bir tırnağa sürerken problem olduysa o kusuru saklamak içinde bunu kullanabilirsiniz. Bu da bir dipnot olsun. ;) Rimmel London ürünlerinin sadece Watsons'larda satıldığını hatırlatayım.
Herkese keyifli bir hafta diliyorum...

Fiyat: 5.75TL

4 yorum:

  1. Bence de, hepsinde de çok güzel durmuş cnmcım ;) Bir tek bu seriyi denemedim sanırım, belki de zor çıkar korkusuyla ama çok güzel durmuş, en kısa zamanda alınacak ;) Bu ojelerle ya da matlaştırıcı ojeyle o hileyi ben de yapıyorum ojem bozulduğunda, kurtarıcı oluyor gerçekten :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Her renkte ayrı güzel durdu. Seçemiyorum bile hangisi daha güzel diye. Hem çok şeker hem de kurtarıcı ;)

      Sil
  2. Nekadar eğlenceli duruyor bayıldım :) kötü günlerimizde sürelim hemen moralimiz yerine gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:) Moralsizken farklı renkte ojelerle deneyip keyifleniyorum. Bunlar da bizim oyuncaklarımız işte ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...