24 Temmuz 2015 Cuma

Neler Aldım?

Bu ara blogu biraz ihmal ettim. Daha önceki yazılarda ufaktan bahsetmiştim karakalem çizim yapmaya başladığımla ilgili. Çizimlerimi bir ara özel bir post olarak sizlerle paylaşacağım elbette:) Şu ara çok zevkli gidiyor ve onu yaparken buraya vakit ayıramadım. 
 

Ama alışveriş yapmaktan da geri kalmadım tabi ;)  Aslında fazla bir şey almış değilim. Tamamen rastlantı önüme çıkıverdiler. E gelene git demekte olmaz:)
Peki neler yakaladım bir bakalım mı?


Zara indirimlerinden hiçbir şey bulamadığımı söylemiştim. İşte o durum mağazada bu gömleği yarı fiyatına bulmamla değişti. Hem de tek kalmıştı ve benim bedenimdi. Bu gömleği daha önce sitesinde görmüş indirimde yakalasam ne iyi güzel olur diye düşünmüştüm. Beni beklemiş sanırım:)
Bebe yaka lacivert gömleğin üstünde beyaz kuşlar var. Uçuyorlardı öyle özgürlüğe doğru...
Fiyatı 60TL


 Stradivarius'da bu pek cici sweatshirtü gördüm. İstediğim her renkle kombin yapabilirim diye düşündüm. 
Fiyatı 20TL



Ardından HM'de bu beyaz kedili sweatshirtü buldum. Mankenin üzerinde duruyordu bir anda görüş mesafeme girdi. Denemeden aldım çünkü deneme kabininde acaip bir sıra vardı.
Fiyatı 25TL


Sonra Boyner'den bir alışveriş yaptım. Oda şöyle oldu. Elimde Boyner'in Braun markasının kişisel bakım ürünlerinde geçerli 100 TL'lik indirim çeki mevcuttu. Bende bir süredir almayı istediğim epilasyon aletini bu çeki kullanarak almış oldum.
Fiyatı 240TL


Migros'da da bir indirim olayı vardı. En çabuk tükenen ürünüm makyaj temizleme mendilleri olduğu için yarı fiyatına bulunca kaptım. Eğer hassas ciltler için olanını bulsaydım iki paket alırdım. Çünkü o gözleri hiç yakmıyor ama bu öyle değil maalesef. Bu sebeple göz bölgesi haricinde kullanacağım.


 Ve tabi çizimlerim için bir eskiz defteri ve kaybolan silgimin yerine de bir beyaz silgi aldım. 



AVM'leri gezmişken katalog ve dergi almamak olmaz tabi ;)
Herkese güzel bir haftasonu diliyorum :)
 
  Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'  

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...