24 Temmuz 2013 Çarşamba

Mavi Jeans ve Bershka İndirimli Alışveriş

İndirimli alışveriş dönemlerinde beğendiğiniz koleksiyonlarda yer alan ürünlere normalden çok daha makul fiyatlarla sahip olmak keyifli oluyor.
Öncelikle Mavi Jeans'den iki parça beğendim. İlkinin yaka ve cep kısımlarında zımba detayları var. Diğeri ise beyaz denim kolsuz ceket. Aslında beyaz dış giyim kıyafetlerinde pek tercih ettiğim bir renk değildir. Ama bunu çok yakıştığı için dayanamayıp aldım.


Bershka'da gayet memnun edici indirimler vardı. Bende sonbaharda giymek için indirimle 35TL'ye denim gömlek aldım.


Çantalarda da nerdeyse yarı yarıya indirimler vardı. Bu krem rengi çantayı tamamen yakıştığı için aldım.
Yoksa öyle çanta delisi filan değilimdir ;)

Bershka'da kasa kuyruğundayken takı bölümüne şöyle bir göz atmıştım ki bu ilginç bilekliği gördüm. En uç kısmı işaret parmağına geçirerek takılıyor. Değişik ve hoş bir duruşu var elde. Fiyatı 20TL den 12TL ye düşmüştü.

8 yorum:

  1. Güle güle kullan cicilerini :) Gömleklere bayıldııım!!

    YanıtlaSil
  2. Çanta çok güzelmiş ben bayıldım :) hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışı güzel içi de ayrı güzel. İç astarı çok tatlı ve canlı bir turuncu renkte. İçini dışına çıkarıp kullanası geliyor insanın:) Çok teşekkürler...

      Sil
  3. Çanta çok güzelmiş yaa. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...