10 Mart 2020 Salı

Kozmetik Alışverişi

Merhaba,
Uzun süredir yeni aldığım kozmetikleri paylaşamamıştım. Hepsini bir araya getirdim. Bunları aldım demekle yetinmeyeceğim. Kullandıklarımı yorumlayacağım. İlk izlenimlerimi paylaşayım ki size de ürünler hakkında bir fikir verebilsin. 
 İlk olarak Gratis'den aldığım Physicians Formula'nın The Healthy Fondöteninden başlayayım.
physicians formula fondoten, physicians formula foundation, foundation, fondoten, the healthy foundation, doğal duran fondoten, hafif fondoten

Bir süredir yeni bir fondöten arayışındayım. Öncelikle bunu denemek istedim. Doğal bir görünüm veren, hafif yapıda ve cildi sağlıklı gösteren bir fondöten. İlk kullanımda memnun kaldım diyebilirim. Hafif bir kokusu var. Aslında kokulu ten ürünlerinden haz etmesem de uyguladıktan sonra bu koku gittiği için sorun olmadı. Ben en açık tonu olan LC1 olanı seçtim. Açık tenli biri olarak rengi cildime uyum sağladı. Kapatıcılığı hafif/orta diyebilirim. Eğer çok kapatıcı bir fondötene ihtiyacınız varsa beklentinizi pek karşılamayabilir. Ürünün cam şişede olmasını sevdim. Vegan bir marka olduğunu da belirteyim.
Fiyatı: İndirimli 40 TL

nyx dewy finish makyaj sabitleyicisi, makeup spray, nyx spray, nyx dewy finish, makeup finish spray

Makyajımda parlak ve ışıltılı bir görünüm olması için ürün arayışındaydım. NYX'in Dewy Finish makyaj sprayini sitesinde indirimli olarak görünce denemek istedim. Ürünü sadece makyajımı tamamladıktan sonra uyguladım. Ve gerçekten de hem ışıltılı hoş bir görünüm verdi. Hem de makyajımı sabitledi. Öyle bir cildim var ki makyajı uyguladıktan 2, 3 saat sonra cildim ürünleri resmen emiyor. Ve sanki pek bir şey uygulamamışım gibi duruyor. Bu ürün onu engelledi diyebilirim. O bakımdan sevdim. Ayrıca makyaj altında da kullanılabiliyor. Işıltılı görünüm daha hafif olması bakımından. Onuda deneyeceğim. Sevdiğim bir ürün oldu. Zaten şimdiye kadar NYX'in memnun kalmadığım bir ürünü hiç olmadı.
Fiyatı: İndirimli 35TL

loreal true match concealer, loreal true match kapatıcı, en iyi kapatıcı, true match concealer, loreal kapatıcı,
Watsons'dan en sevdiğim kapatıcı olan Loreal True Match ve uzun zamandır bittikçe aldığım burun bantlarından aldım. 
Kapatıcı hem göz altında hem de göz kapağında ki renk eşitsizliklerini çok iyi kapatıyor. Bir çok ürün denememe rağmen bunun kadar iyi bir kapatıcı kullanmadım. O sebeple indirimde yakaladım. Burun bantlarıda hassas cilde sahip olanların bile (benim gibi) rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. 

otacı gülsuyu, gülsuyu, otacı gül suyu, lipbalm, otacı lipbalm, doğal lipbalm, vegan, vegan lipbalm, rose water, dudak koruyucusu, katkısız dudak koruyucusu,

Gratis'den indirimli dönemde görüp sepetime eklediğim Otacı'nın gül suyu ve dudak koruyucusu. Gül suyu paraben, parfüm vb. olumsuz içeriklerden uzak rahatlıkla kullanılacak bir ürün.

lipbalm, dudak koruyucus, doğal lipbalm, dudak koruyucusu, otacı lipbalm, otacı dudak koruyucusu,
Otacı dudak koruyucusu yeni bir ürün. İçeriğinde parafin, parfüm vb. kötü içerikler yer almıyor. Onlar yerine Gül yağı, jojoba yağı ve hindistan cevizi yağı gibi içeriklere sahip. Özellikle kötü içerikler yer almadığı için bu ürünü almayı tercih ettim. Fiyatı diğer lip balmlarına göre bir tık yüksek ama hem temiz içerikli olması hem de gramajının fazla olması sebebiyle tercih edilebilecek bir ürün. 
Fiyatlar: Gül suyu 23TL 
Lipbalm 17TL

Son olarak kendim almadım ama bir yakınımın çok uzaklardan getirdiği ürünleri eklemek istedim. Brompton Langley markasının Velvet Rose duş jeli ve vücut losyonu. Kokuları hoş ve hafif. O sebeple de oldukça sevdim.
Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

  1. PF fondöten çok güzeldir benimki bitmek üzere yenisini alsam mı diye düşünüyorum hatta.. Nyx makyaj sabitleme spreyini ise çok başarılı bulmamıştım ben .. güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Faydalı bir yazı olmuş bende fondoteni merak ediyordum teşekkürler sayenizde kafamdaki soru işaretleri gitti :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...