23 Şubat 2020 Pazar

İndirimli Giyim ve Aksesuar Alışverişi

Merhaba,
Bugün ''Ya ben ne zamandır bloga yazı yazmadım acaba diye düşünürken çok uzun zaman olduğunu farkedip kendimi bilgisayarın başında buluverdim. Arayı kapatmak için bir kaç yazı hazırlamaya çalıştım. Umarım severek okursunuz.
İlk yazımda son bir kaç aydır özellikle indirimde yakalayıp aldığım giyim ve aksesuar alışverişini paylaşacağım.

zara, zara gömlek, zara shirt, zara jaguarlı gömlek, zara indirim, zara sale, zara hayvan desenli gömlek,

İndirimden faydalanmak için girdiğim ZARA'da indirimsiz ama daha önce görüp aklımda kalan bu gömleği aldım. Aslında hiç tarzım değil böyle hayvan figürlü, (kaplan sanmıştım halbuki jaguar mış) safariye giderken filan giyilebilecek bir gömlek almak aklımın ucundan geçmezdi. Ancak giyince üstümde o kadar klas durdu ki almadan çıkamadım. Gömleği beğenip Zara'da bulamazsanız butiklerde de çok fazla benzerleri satılıyor.  

zara etek, zara skirt, zara sale, zara indirim, zara kışlık etek, zara pileli etek, zara midi skirt,mango jacket, mango ceket, mango indirim, mango sale, mango kadife ceket, kışlık ceket, military jacket, asker tarzı ceket
 Zara'dan illaki bir parça buluyorsunuz. Soldaki eteği indirimlerden önce aklıma yazmıştım. Kırçıllı kumaştan, yandan düğmeli ve oldukça şık duran pilili eteği iyi bir fiyata aldım. 
 
 Mango'nun sitesinde gördüğüm bir ceket vardı. Military tarzında, kadifemsi kumaşı olan ve son derece hoş duruyordu. Denemeden alamayacağım için mağazada denk gelirsem denerim diyordum. İşte üstteki o cekete mağazada denk geldim. Gerçi bir beden büyük olsa da çok fark etmedi. Fiyatı 400'TL den 150'ye düşmüştü. 
pembe kazak, oxxo kazak, oxxo kazak, pink sweater, sweater, kazak,
 Oxxo'da yeni sezondan şu yumuş yumuş kazağı gördüm. Keşke indirimden aldım diyebilseydim. Ancak neden bilmiyorum oxxo hiç indirim yapmıyor. Eskiden böyle değildi. Üstüme çok yakışınca ve pembe olması beni benden aldığı için alıverdim.
 LTB Jeans'den 30-40 TL gibi bir fiyata kapşonlu sweetshirt aldım.

koton gömlek, koton ole gömlek, yazlık gömlek, koton indirim,
Giysilerden son parça yaz için oldu. Koton Ole koleksiyonunda bu gömlek indirimdeydi. Kumaşı pamuk, içinden ince altın yaldızlı şeritler geçiyor. Çok cici bir parçaydı.
david jones çanta, david jones bordo çanta, david jones bag, bordo çanta, yuvarlak çanta, bag,
Ve gelelim uzun süredir gördüğüm en güzel çantaya... David Jones Boyner'lerde gördüğüm daha önce de bir kaç defa çantasını aldığım bir marka. 
david jones çanta, david jones bordo çanta, david jones bag, bordo çanta, yuvarlak çanta, bag,
 İnternet sitesinde gezerken şu güzelliği gözüme kestirdim ama indirime girmesini bekledim. Hem de bitip tükenebileceğini göze alarak:) Ve sonunda yakaladım. Stokta duran son çantayı en yüksek indirim uygulandığında aldım. Hem elde hem de uzun askısı sayesinde omuzda çapraz olarak da takılabiliyor. Fiyatı 475TL'den 120'ye düşmüştü.

koton saat, koton yuzuk, koton aksesuar, koton indirim, koton, koton takı, watch, woman watch,
 Koton'da indirimli aksesuarları görünce bakıverdim. Yüzükleri gayet hoş duruyordu. Saat de öyle. Günlük kullanımda yeni bir şeyler takmak istedim. Çoklu yüzükler harika duruyor. 


 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere;)

Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

  1. hepsi çok ghüzel eteğe ve çantaya bayıldım güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...