28 Haziran 2015 Pazar

The Balm - Nude Dude Far Paleti

 Merhabalar,
Geçtiğimiz hafta bir süredir aklımda olan bu far paletini aldım. The Balm'ın daha önce Balmjovi ve Shady Lady paletlerini kullanmıştım. Uygun fiyatlı olmalarına rağmen (özellikle indirimlerde yarı fiyatına düştüklerinde;) oldukça kaliteli farlar. Çoğunlukla göz makyajında hep The Balm'ın farlarını kullanıyorum. Bu sebeple koleksiyona yenisini eklemek istedim.

the balm nude dude, nude dude eyesahow palette, makeup palette, the balm nude dude far paleti, the balm palette,
The Balm'ın sadece cicili ambalajlardan ibaret olmadığını kullananlar bilir. Bende bu markayla tanışmadan önce sadece dış görünüşünün çekiciliğiyle ilgi gördüğünü sanıyordum. Ta ki Balmjovi Rockstar paletini alana kadar. O günden beri her makyajımda mutlaka kullanıyorum. Bu palette renkleriyle her zaman el altında bulundurulacak türden bir palet bence. 

the balm nude dude, nude dude eyesahow palette, makeup palette, the balm nude dude far paleti, the balm palette,

Paleti açtığınızda karşınıza bu beyler geliyor :) The Balm her paletinde ayrı bir konsept oluşturuyor. Bu bakımdan en çok Balmjovi paletini sevmiştim. Farların isimleri rockçı müzisyenlerin isimlerinden oluşuyordu ki bence şahane bir fikirdi. Ardından bu taz başka konseptler olabileceğini düşünmüştüm. Misal kült sinema filmlerine atıfta bulunan far paleti gibi. Böyle sonsuz fikir bulunabilir elbette.
Paletin bir tarafında tam boy bir ayna bulunuyor. The Balm zaten ayna konusunda hiç cimrilik yapmaz. Mini far paletlerinde, ufak allıklarında bile mutlaka ayna bulundurur sağolsun:)


Nude Dude far paleti 12 adet fardan oluşuyor. Bunlardan 4 tanesi mat, diğer 8 far ise ışıltılı/sedefli yapıda. Hem günlük hem de gece makyajınıza ışıltı katmak istediğinizde kullanabileceğiniz bir far paleti. 


Fearless bej rengi, oldukça doğal ve çok ince yapıda mat bir far. Makyajdan önce tüm göz kapağına uygulayıp astar etkisi verebilirsiniz. Böylece hafif kızarıklık veya damarlı görünüm varsa nötrlemiş olursunuz.
Flawless açık kahverengi tonda, mat yapıda naturel bir far. Gölge olarak kullanmak mümkün.
Firm Kahve/bronz tonda sedefli bir far. Benim bu palette en beğendiğim farlardan biri oldu. Maybelline'in Color Tattoo krem farlarından On And On Bronze farına çok benziyor. Rengine hayran kaldım. Bu tonlardan hoşlananların çok seveceği bir far.
Fabulous için bu paletin aydınlatıcısı diyebiliriz. Kaş altına hatta bence elmacık kemiklerine de uygulanabilecek hafif sedefli yapıda hoş bir highlighter.
Faithful altın ışıltıları olan şampanya tonlarında. Özel günlerde ve gece makyajında kullanılabilir. 
Fit ise şampanya/bronz tonlarında, oldukça ışıltılı yapıda bir far.


Flirty pembe/lila tonlarında sedefli yapıda bir far. İlk incelerken en çok bunu kullanırım diye düşünmüştüm. Rengi çok hoş duruyor.
Friendly uzaktan kahverengi gibi ama koyu tonda mora çalan mat bir far. Crease bölgesinde, gölgelendirme için kullanılabilir.
Fierce heralde bu far paletinde en az kullanacağım renk olur. Grimsi yeşilimsi değişik bir renk. Oldukça simli yapıda. 
Feisty pembe/gülkurusu tonlarında oldukça mat yapıda yumuşak bir far. Romantik makyajlarda kullanılırsa harika sonuçlar elde edilebilir.
Funny kızıl/kahve tonlarında hafif sedefli şahane bir far. Öyleki daha iki kez makyaj yaptım bununla ve kesinlikle favorim oldu. Sırf bunun için de alabilirmişim bu paleti. 
Fine koyu kahverengi hafif sedefli bir far. Ben bunu da oldukça sevdim. Zaten bu tonda kahverengi farlar favorimdir.
Nude Dude paletin güzel yanı tüm bu renklerin birbiriyle çok uyumlu tonlar olması. Benim gibi göz makyajında iki üç farklı ton kullanıyorsanız bu paleti daha çok sevebilirsiniz.

 
The Balm markası ülkemizde sadece Gratis'lerde satılıyor. Sık sık %50 indirimlerle uygun fiyata almak mümkün.
Fiyatı: 70TL

  Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'  

8 yorum:

  1. Bunu almayı öyle çok istiyorum ki inşallah güzel bir indirimde kısmet olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde uzun süre aklımdaydı. Gittim geldim, alsam mı almasam mı derken benim oldu. En kısa sürede sahip olmanı diliyorum :)

      Sil
  2. beyler çok yahusuklu ama :D gule gule kullan tatlım nude tude var o yuzden elım hiç gitmedi buna bakmaya almaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bende Tude olmadığı için alma hakkımı kullandım :)

      Sil
  3. balmın en sevdiğim paleti bu bayılarak kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim. Keşke daha önce alsaymışım dedim :)

      Sil
  4. Keşke biraz da fiyatı uygun olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum. Fiyatlar her sene gitgide artıyor maalesef. Almak daha da zorlaşabiliyor. %50 indirim olduğunda bakmakta fayda var.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...