16 Temmuz 2013 Salı

BBW, Accessorize ve Hediyeler

Bath&Body Works'un her sene bu tarihlerde %75e varan büyük indirimleri olur. Bu günlerde uğrayanlarda ne alacağını şaşıracak hale gelir. Çoğunlukla ben öyle olurdum. Ancak bu sefer (her nasılsa) kendime hakim olarak mağazadan içeri girdim. Hem son zamanlarda çok alışveriş yapmış olmam sebebiyle hem de evde daha yarıya inmemiş olan BBW ürünleri bulunduğu için sadece gerekli olanları alayım dedim. Duş jeli bitmek üzere olduğundan ona yöneldim. Onlarca çeşit arasından Secret Wonderland'da karar kıldım. Normalde 19TL olan fiyatı indirimle 9TL ye düşmüştü. Ayrıca bazı parfümler, vücut losyonları ve spreylerde de gayet iyi indirimler vardı. Meraklısı olanlar memnun kalacaklardır.


Aynı gün Accessorize'ye de uğramıştım fazla birşey bulamadım ama bu minik defter çok hoşuma gitti. Fiyatı 7TL'den 4TL'ye düşmüştü. Yanındaki anahtarlık ise paris temalı ürünlere merakımı bilen sevdiğim birinin hediyesiydi.

 Bu doğal sabunlar ise tatile çıkan bir yakınımın getirdiği hediyeler. Böyle organik ürünlere olan merakımı bildiğinden görünce almış. Ballı sütlü ve narlı sabunlar.

7 yorum:

  1. çok güzellermiş.özellikle sabunlara bayıldım :) yazını merakla bekliyorum :) hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Bende merak ediyorum, şu an Türk Gülü sabununu kullanıyorum,oda çok hoş. Bunları da deneyip yorumlayacağım. Sevgiler...

      Sil
  2. Aay anahtarlığına bayıldım. Cok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  3. sabunları bende merak ettim yaa böyle şeyleri kullanmaya kıyamıyorum buna bi çare var mı :)
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum, hele bir de hediye olunca sonsuza kadar saklayasım geliyor :)

      Sil
  4. Selamm blogunu yeni kesfettim ve cok begendim ve en yeni üyenim.Benim de moda blogum var beklerim.Sevgiler.
    www.ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...