5 Mart 2017 Pazar

Yeni Takı Kutusu

jewely box, takı kutusu, form takı kutusu, takı kutu, koçtaş takı kutusu, vintage box, sweet box,

Bugün blogda yeni aldığım takı kutusu var. Tipik bir terazi olarak hem takılara hem de böylesi cici kutulara bayılıyorum. Koçtaş'da gezerken buna benzer çok hoş kutulara rastladım. Peki bu bünye almadan durabildi mi? Duramadı tabii ki :)
 
jewely box, takı kutusu, form takı kutusu, takı kutu, koçtaş takı kutusu, vintage box, sweet box,
Kutunun markası Form. Bunun gibi pek çok model şirin takı kutuları mevcut. Benim iki küçük takı kutum vardı. Aksesuarlarımı mecburen ikiye bölüyordum. Takı takacağım zaman bir ona bir buna bakıp aramak zamanımı alıyordu. Bunu alarak hepsini bir kutuda toplamaya karar verdim.
 
jewely box, takı kutusu, form takı kutusu, takı kutu, koçtaş takı kutusu, vintage box, sweet box,

Kutu iki gözden oluşuyor. Kapağında bir ayna mevcut. İsterseniz sağa sola veya ortaya getirebileceğiniz ayrılabilen küçük bir bölmesi var. Kutunun alt kısmında ise büyük bir çekmecesi var.

jewely box, takı kutusu, form takı kutusu, takı kutu, koçtaş takı kutusu

Kutunun son halide bu şekilde. Sık kullandığım takıları yerleştirdim. Sizde böyle kutular arıyorsanız Koçtaş'da bulabilirsiniz.
Fiyatı: 35TL 

 Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...