22 Şubat 2014 Cumartesi

Dirty Works Beauty Bag

Kozmetik ürünleri alıyoruz almasına da peki bunları nereye sığdıracağız değil mi? Bende hepsi ayrı bir yerde olan makyaj ürünlerimi bir araya toplamak istediğimden güzel bir makyaj çantası arıyordum. Gratis'de Dirty Works'un bu cici çantasını gördüm. %40 indirimle fiyatı 14,5TL'ye inmişti.


Çanta plastik malzemeden, alt kısıma doğru genişleyen, fermuarlı iki bölmeden oluşuyor. Ben bu çantaya en sık kullandığım ürünleri yerleştirdim. Böylece makyaj yaparken kolaylık oluyor. 

kozmetik çantası, cosmetic bag

Görüldüğü gibi pudralar, allıklar, far paleti, göz kalemleri, rujlar vs. bir çok ürünü rahatça sığdırdım. Benim için büyük rahatlık oldu. Böyle bir çanta arayışında olanlara tavsiye ederim. 
Herkese iyi hafta sonları :)
Fiyat: 24TL

12 yorum:

  1. Daha yeni makyaj çantası aldım ama bu o kadar şirin ki mutlaka almam lazım! =) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede çok şirin:) Ve içine baya fazla ürün alabiliyor. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Gerçekten harika görünüyor! Ben bu çantayı gördüğümde klasik bir şekli var diye düşünüp incelememiştim bile, meğer ne kadar kullanışlıymış.. :)

    Bana da beklerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baya bi evirdim çevirdim, fiyatıda uygun olunca aldım. Çok teşekkürler:)

      Sil
  3. hangi gratisten aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstiklal Caddesindeki Gratis'ten almıştım. Ama hepsinde bu markanın ürünleri mevcut.

      Sil
  4. İnşallah bulabilirsem yarın hemen almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulursun, büyük kolaylık sağlıyor :)

      Sil
  5. geçrekten yok eskişehirde yok :(((( herkes öyle diyor kolaylık sağlıyor falan ama getirmiyorlar :((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama getirsinler artık baya oldu bu marka geleli :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...