26 Şubat 2014 Çarşamba

MaX Factor Whipped Creme Fondöten

MaX Factor makyaj ürünlerin hep memnun kalmışımdır. O sebeple yeni çıkan bu ürününü denemek istedim. Bir süredir severek kullandığım MaX Factor'ın Lasting Performance fondöteni bitmek üzere olduğu için krem fondöteni deneyim dedim.

Ürün cildi kurutmadan ve ağırlık hissi vermeden, kusursuz ve yarı-mat kapatıcılık vadediyor. Peki gerçekten öylemi?
Önceki fondötenimin likit olması sebebiyle kolay dağılabilir oluşu bu krem fondötende gerçekleşmiyor. Yapısı katı değil ancak fondöteni uygularken bir kaç defa üründen almak zorunda kalıyorsunuz. Çünkü bir parça ürün yetmiyor. Kapatıcılığınıda yeterli bulmadım.Varken yok gibi olanlardan. 
Görüldüğü gibi üstte yer alan Whipped Creme 55 Beige fondöten, alttaki ise normalde kullandığım 101 Ivory Beige, aradaki fark ortada. Açık renk cilt tonuna sahip biri olarak 55 no'lu olanı değil 40 light ivory almam gerekirdi. Satın alırkende yüzümde makyaj olduğu için denememiştim. Düşünmeden öyle rastgele uyar bu yaa diyerek alınınca işte böyle oluyor:)
Bu arada farkettiyseniz üstteki fotografta Lasting Performance'in kaymak gibi bir yapısı olduğunu görebilirsiniz. Whipped ise pütürlü gibi bir yapıda. Cilde uygulandığında bu kadar belirgin olmuyor ancak yinede kusursuz bir görünüm dediği vaadine ulaşamıyor. Fiyat/performans açısından ise 18ml olan bir ürün için 60 küsürlü bir fiyat çok. Hele ki beklentileri karşılayamıyorsa bu fiyata pahalı diyebiliriz. İyiki indirim döneminde almışım diyorum. Yani bu sefer olmadı MaX Factor...
Bu arada Lasting Performance'i merak edenler varsa şuradan okuyabilirler.
Hal böyleyken fondöten arayışımda devam etmektedir. Tavsiyelere açığım;)

7 yorum:

  1. Ben de merak ediyordum bunu! Bugün de Max Factorün 3in1 ini yorumladım bloguma sizi beklerim :)
    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ofisten arkadaşım kullanıyor hiç memnun değil alerji yapmış pıtırcık doldu yüzü :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hassas cilt yapısına sahibim ama öyle olumsuz bir yan etki yaşamadım, neyseki...

      Sil
  3. Love maxfactor, great post.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben bu fondöteni yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Kuru ciltler için ideal bence. Hafif bir yapısı olması ve kapatıcılığının az olması benim hoşuma gitti yüzde çok doğal duruyor. Ama kapatıcılık isteyenler için yeterli olmayabilir gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu ürünü bir yakınıma verdim. Onun cilt tonuna ve yapısına uyum sağladı. Memnuniyet birazda üründen ne beklediğinizle alakalı. Yüksek kapatıcılık değilde doğal görünüme ulaşmak isteyenlerin hoşuna gidecektir.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...