3 Ağustos 2017 Perşembe

MAC Ruj Alışverişi


mac ruj, mac lipstick, mac mehr, mehr ruj, mehr lipstick, lipstick, out for passion,
 Merhaba,
Sizlere artık kozmetik ürün almayacağım demiştim ancak geçtiğimiz günlerde MAC öyle bir kampanya yaptı ki yeminimi bozdurdu:)
Fakat sonucunda yaşadığım memnuniyete değdi diyebilirim;)

 Mac bir ruj alana bir ruj bedava kampanyası yapmış. Bende ne zamandır aklımda olan kalıcı güzel bir ruj alma düşüncesi içindeydim. Bir ruj fiyatına iki ruj alma avantajını görünce kaçırmak istemedim. Bu online alışverişle birlikte deneme boyu göz makyaj çıkarıcı hediye olarak verildi.
 
mac ruj, mac lipstick, mac mehr, mehr ruj, mehr lipstick, lipstick, out for passion,
 
Beğendiğim rujlar Kinda Sexy, Mehr ve Velvet Teddy arasında kararsız kaldım. Daha önce denemediğimden bana en yakışacak tonu bulmak için Google görsellerde biraz araştırma yaptım;)
Ve en sonunda Mehr rujda karar kıldım. Mat yapıda pembe-kahve tonlarında bir rengi var. Ancak üstteki fotoğrafta gün ışığının yetersizliğinden rengi tam yansıtamadım. Böyle görüldüğü kadar kahve tonunda değil. 
(Bu görsel maccosmetics.com.tr sitesinden alınmıştır.) 
Çok doğal duran hoş bir rengi var. Bu alışverişin yanında hediye verilen ruj Out For Passion ise sepete otomatik eklendi. Bu rujun yapısı daha hafif ve parlak. İkisininde dudakta duruşuna bayıldım. Özellikle Mehr'i çok sevdim. Detayları bir kaç kullanımdan sonra sizlere yorumlayacağım;)
Fiyatı: 69 TL
  Facebook     Twitter     Instagram

6 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...