23 Ağustos 2012 Perşembe

Dove Şampuan ve Bakım Kremi

Dove Yoğun Onarıcı Şampuan ve Besleyici Bakım Kremi
Bu mutlu sonla biten bir yazı olacak.
Uzun süredir bir türlü istediğim gibi bir şampuan bulamıyordum. Bir alışveriş sonrasında deneme boyu hediye edilen Dove Yoğun Onarıcı Şampuan ve Bakım Kremini kullandığım gün, bu arayışlarım da son bulmuş oldu. Daha ilk kullanımda saçlarımda ciddi bir fark oldu. Bende tam boylarını aldım ve yaklaşık 1 aydır kullanmaya devam ediyorum. Gayet memnunum diyebilirim. Saçlarıma hem parlıklık verdi hem de yumuşacık olmasını sağladı. Denediğim diğer şampuanların sebep olduğu olumsuz etkilerin hiçbirini yaşamadım. Kepek sorununuz varsa ona da çare oluyor. Her kullanımda şampuandan sonra mutlaka besleyici bakım kremini de uygulamayı ihmal etmiyorum.

dove shampoo
 Son olarak kokusunun gayet güzel olduğunu belirtmeliyim.

İki ürüne birden 9TL 'ye sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...