22 Ağustos 2012 Çarşamba

Golden Rose Kalem Far ve Dudak Kalemi

golden rose eyeshadow pencil
Makyaj yaparken herhalde en uzun süreyi göz makyajı için kullanıyoruz. En azından benim için öyle ve bu süreyi kısaltabilmek için kullanımı daha pratik ürünlere yöneldim. Toz far uygulamak yerine kalem farı denemek istedim. Bir kozmetikçide gezerken Golden Rose'un bu tombul kalemini gördüm. Pek çok rengi mevcut. Mavi, turkuaz, yeşil, mor, kahverengi, gri vs. Bir süre kararsız kaldıktan sonra pembeyi aldım ancak diğer renkleride gayet güzeldi. Makyaj esnasında kesinlikle kullanım kolaylığı sağlıyor. Zamandan tasarruf:) Gözün hem üst hem alt kirpik bitimlerine tek harekette sürebiliyoruz ve okadar işte.
Eyeshadow Jumbo Pencil no.304
 Fiyatı 4,5TL
golden rose lipliner
Gelgelelim dudak kalemine... Kalem hafif simli ve hoş bir pembe tonunda. Dudak kalemlerini aslında dudak çevresinin sınırlarını belirginleştirme ve dudakları daha dolgun göstermeye faydası oluyor. Özellikle üst dudakları uçuk renkte olanların işine yarıyor. Rujdan önce bu kalemle sınırları çizip, biraz da dudağı boyayınca daha kalıcı bir dudak makyajı elde etmiş oluyoruz.
Fiyatı 4TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...