17 Ağustos 2012 Cuma

Rimmel London Kate Ruj

Rimmel London Kate Ruj
 Bloglarda takip ettiğim kadarıyla Rimmel London'un rujlarından memnun olanların sayısı oldukça fazlaydı. Bende bir umut alıp denemek istedim. Böylece Kate Moss imzalı 07 no.lu bu ruju almış oldum. Ve nihayet istediğim gibi bir ruja sahip oldum. Son derece yumuşak bir yapıda, rahatça sürülüyor. Rengi çok naturel bir pembe, dudakta gayet güzel duruyor. Herşey bir yana okadar tatlı bir kokusu varki. Üzerine isterseniz benim gibi lipgloss sürebilirsiniz ozaman rengini daha güzel yansıtıyor bence.  
Rimmel London Kate Ruj 
Rimmel'in Kate serisindeki diğer rujlarda çok hoş, hem doğal tonlarda hem de canlı renklerde ki rujlar kullananların favori ruju olabilecek yapıdalar. Fiyat performans açısından düşünecek olursak bu kadar uygun fiyata gayet başarılı bir ruj olduğunu söyleyebiliriz. Farklı ton da bir ruj almak istersem yine bu koleksiyondan almayı düşünürüm. Rujun benim için tek eksisi kalıcılığının çok az olması.Bu ruju seven yanında gezdirmeli ve sık sık tazelemeyi unutmamalı.
Rimmel London Kate Ruj
Fiyatı 12.99TL
 (%30 indirimle 9TL gibi bir fiyata Watsons mağazalarından alabilirsiniz. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...