19 Ağustos 2012 Pazar

Rimmel London Match Perfection Blush


Rimmel London Match Perfection Blush
Watsons alışverinde Rimmel London standında beğenip aldığım diğer bir makyaj ürünüde işte bu hoş allık. Aslında bu tonlarda bir allığa bronzer demek daha uygun olur. Beyaz tenli olmama rağmen koyu olan 04 numarasını seçtim çünkü diğer tonları bana görüntü olarak çok açık gibi geldi bu sebeple silik durmasındansa bu tonu tercih ettim. Fondötenin üstüne uyguladım mat bir duruşu var ama  hafif simleri yüze canlılık katıyor. Hakikaten bronzmuş gibi bir görünüm yakalayabiliyorsunuz. Pembe kısmı yanaklara hoş bir pembelik veriyor. Koyu tonu ise yüzünüzde gölgelendirmek istediğiniz bölgelere sürerek daha derin bir ifade vermek mümkün. Rimmel London markasının iki ürününden de gayet memnun kaldım.
Rimmel London Match Perfection Blush allık
Flaşlı bu fotoğrafta hem renkler hemde içindeki minik simler daha iyi görülüyor. Severek aldığınız bir ürünü pişman olmadan kullanabilmek güzel bir duygu:)
Fiyatı 16.49TL
 (%30 indirimle 11.54TL'ye alabilirsiniz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...