30 Ağustos 2012 Perşembe

Selesta Zeytinyağı Sabunu

selesta zeytinyağı sabunu

Havalar nasılda bir anda serinledi bu günlerde. Sonbahar ben geliyorum mu diyor bilmiyorum ama ben hazırlığımı yapıyorum yavaştan. Bu zeytinyağlı sabun sonbaharda kuruyup pul pul dökülen ciltlere fayda sağlayacak bir ürün. Watsons alışverişi esnasında aklıma geldi ve gördüğüm an sepete attım.
selesta sabun
Kokusu 'Evet ben %100 doğal el yapımı zeytinyağı sabunuyum' dercesine bağırıyor. Yoğun bir kokusu var. Ancak şifa kaynağı zeytinyağı bu sonuçta. Şimdi kokudan sebep beğenmemezlik yapmak olmaz.

selesta zeytinyağı sabunu organik
 (Ürünü kullandıktan sonraki yorumlarım)

 Sabunu banyo lifine sürerek vücuda uygulayabilirsiniz başka türlüsü mümkün değil. Çok sert yapıda olduğu için direkt vücuda uygulamak mümkün olmuyor.  Banyo lifine sürdükten sonra cildi güzelce yumuşatıyor. Kokusu hiç problem olmadı benim için. İlk kokladığımda ağır gibi gelmişti hatta bu sebepten pek elim bu sabuna gitmiyordu açıkcası. Ama kullanırken sıkıntı verecek bir kokusu yoktu.Ürünün doğal olması ve güzel temizlemesi açısından gayet memnun kaldım diyebilirim.  
 Özellikle kışın gelmesiyle birlikte cildi iyice kuruyan kişiler için bu zeytinyağlı sabun faydalı olabilir. Tabi banyo sonrasında nemlendiricilerle cildi beslemekte gerekiyor. 


selesta organik sabun
Fiyatı 3TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...