30 Ağustos 2012 Perşembe

The Balm Girls Lipstick Mai Billsbepaid

Sadece Gratis'lerde bulunan The Balm ürünlerini uzaktan takip ediyordum, memnun kalanları okuyordum bloglardan. Bende önce dudağımda rengin nasıl durduğunu anlamak için denedim ve almaya karar verdim.

The Balm Girls Lipstick Mai Billsbepaid ruj lipstick
 Rengi naturel, dudakta çok hoş duruyor ve nemlendirmeside güzel. Aksiyon filminden bir kare gibi duran dış kapağının güzelliği de ayrı bir hoşluk. Ancak maalesef bu film bende dramaya döndü. Çünkü ruju evde denedikten sonra 2,3 dakika içinde dudaklarım yanmaya başladı ve 25 dakika boyunca devam etti sonra düzeldi. İnternetten araştırdım ve rujun içinde mentol (veya mentol etkisine benzer bir bileşim) olduğunu öğrendim. Başka kullananlarda çok hafif bir yanma ve serinlik oldu diye yazmışlar. Benim hassas cildimin böyle ferahlatan, serinlik veren vs ürünlere karşı daha öncede reaksiyon gösterdiği olmuştu. Ancak bir dudak ürününün içinde mentol olabileceğini bilemezdim. 
The Balm Girls Lipstick Mai Billsbepaid
Ama her cilt tipi farklıdır ve bloglardan incelediğim kadarıyla başka kimsede benim gibi bir durum yaşanmamış yani siz bu uyarımı kendi cilt durumunuza göre dikkate almaya bilirsiniz.  Ürüne haksızlık etmek bence doğru olmaz kullanıp memnun kalanların sayısını göz ardı etmemek lazım. Yinede şimdilik bu ruju kullanıp kullanmamakta kararsızım.
Fiyatı %25 indirimli 22TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...