5 Eylül 2012 Çarşamba

Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri (Kuru ve Hassas Ciltler)

Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri
Makyaj yapmak ne kadar vakit alan bir olay ise günün sonunda onu temizlemekte bir okadar zaman kaybettiriyor. Özelliklede suya dayanıklı ürünler kullanıyorsanız. Ancak makyaj temizleme mendilleri beni bu durumdan kurtarabilir düşüncesiyle aldım bu ürünü. Hangi markadan alsam diye reyonlara bakarken Nivea'nın üzerinde yazan ''Kuru ve Hassas Ciltler'' ibaresini görünce diğer seçenekler elenmiş oldu.
Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri
İçeriğinde doğal badem yağı ve calendula özü mevcutmuş. Mendiller makyajı gayet güzel çıkarıyor, cildi temizliyor. Suya dayanıklı rimel, ruj vs. tek harekette çıkarabiliyorsunuz. Özellikle fondöten kullandığımızda gözeneklere dolup tıkaması sebebiyle cildi çok iyi temizlemek gerekebiliyor. Normalde makyaj temizlerken çok fazla makyaj pamuğu harcıyordum. Şimdi bu mendillerlerden 1 tane alıp  makyajımı sildikten sonra pamuklarıda yüzüme gülsuyu ile silerken kullanıyorum. Gayet temiz ve güzel bir cilt görüntüsü elde etmiş oluyorum. Mendiller biraz daha yumuşak olsaymış çok iyi olacakmış. Hafif sert yapıdalar ama rahatsız edicek düzeyde değil. 
Hassas cildimde tahriş, kızarıklık vs. gibi bir yan etkisi olmadı. Memnun kaldım diyebilirim.
Fiyatı 14TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...