3 Eylül 2012 Pazartesi

Rimmel London Glam Eyes Göz Farı ve Dudak Kalemi

Rimmel Glam Eyes
 Rimmel Glam'Eyes 4'lü Göz Farı 
(Smokey Purple 003)
Rimmel London markasının allık ve ruj ürünlerinden memnun kalınca belki farında da aynı memnuniyeti yaşarım diyerekten bu 4lü farı ve dudak kalemini almış oldum. Şimdilik farla sadece deneme sürüşü yaptım. Öyle günboyu kullanmadım ama ilk kulladığım anda kalıcılığı konusundaki fikirlerimi de paylaşacağım.

Rimmel London Glam eyes
Gayet net görüldüğü üzere farın içinde neredeyse hiç sim, parıltı vs yok. Yani oldukça mat görüntüye sahip bir far 4'lüsü. Dışardan bakıldığında renkleri bana çok elegans göründüğü için bu tonları seçtim. Aşırı simli, parıltılı farları sevmiyorum ama sanki bu farlar da fazla sönük renkte gibi geldiler bana, arasını bulamayacağım heralde. 
glam eyes   
Yinede rahatça kullanabileceğim en azından aşırı simli farlarım gibi bir köşede durmaz. Doğal durması sebebiyle bu farları sevdiğimi söyleyebilirim. Bence far bazı sürdükten sonra uygulanırsa daha canlı bir ton elde edilebilir. Çünkü far bazı bariz şekilde renkleri canlandırıyor. 
rimmel london Exaggerate

Rimmel London Exaggerate 
Dudak Kalemi 063
Bu kalemin testerı olmadığı için rengini göremeden, denemeden almak zorunda kalıyorsunuz. Ama rengi gayet hoş, mat ve doğal  tona sahip, asansörlü bir kalem. Bunun da deneme sürüşünü yaptım ve biraz çizgilere dolduğunu farkettim. O yüzden dudağı lipbalm ile nemlendirdikten sonra sürmekte fayda var. Sürümü kolay, yumuşak bir yapıya sahip. Biraz kötü kokuyor ama dudağa sürdükten sonra o koku gidiyor.
  Fiyatlar
 Rimmel Glam'Eyes 4'lü Göz Far 19.99
Rimmel Dudak Kalemi 7,75

2 yorum:

  1. Rimmel'in dörtlü farı çok hoş görünüyor,renkler çok kullanışlı,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Özellikle soldaki pudra rengi ve sağdaki lila rengi göz makyajında gayet doğal ve hoş duruyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...