11 Eylül 2012 Salı

Dove Saç Bakım Maskesi

Dove saç Maskesi
Dove'un Yoğun Onarıcı Şampuan ve Bakım Kreminden gayet memnun kalınca maskesini de denemek istedim. İlk kez bir saç maskesi kullanmış oldum. Genelde saç bakımı için şampuan ve bakım kreminin yeterli olduğunu düşünüyordum. Şimdilerde bu fikrim değişti tabiki.


dove saç bakım maskesi
''Yıpranmaya karşı bakım ve içten dışa onarım ileri teknolojisi. Fiber aktif teknolojisi gözenekli saçlara derinlemesine işleyerek içten dışa onarır. Patentli mikro nemlendirici serum saçı dipten uca güçlendirerek besler.'' 
Ürünün açıklaması bu şekilde yapılmış.
Dove saç Maskesi
Maske vanilyalı puding kıvamında. Temiz saça masaj yaparak 3 dakika bekletip sonra durulanması öneriliyor. Saçlarda ekstradan bir yumuşaklığa sebep oluyor. Kokusuda çok güzel. İlk defa saç ürünlerinden bu kadar memnun kaldığım bir marka oldu. Dove Şampuanı, bakım kremi ve maske üçlüsüne saçlarımda bir olumsuzluk yaşamadığım müddetçe devam etmeyi düşünüyorum.
Fiyatı 10TL

2 yorum:

  1. iyi günlerde kullanmanı dilerim:) blogumda cekiliş var seni de beklerim :)

    http://handeyuzel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bunu bende kullaniyorum bir kac haftadir, bencede güzel bir ürün ; )

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...