2 Kasım 2012 Cuma

Bath and Body Works Yüz ve Vücut Scrub

bath and body works face body scrub
Bu ürünleri alalı nerdeyse bir ay olmak üzere. İyice kullanıp deneyimlerimi paylaşmak istedim.
İlk kez yüz ve vücut scrub'ı kullanmış oldum.

bath and body works face  scrub
BBW Signature Citrus koleksiyonundan Şeftali Turunç Süper Yumuşatıcı Yüz Scrub
İçeriğinde Aloe vera, jojoba ve E Vitamini olan bir yüz temizleyicisi. Yüzü suyla hafif ıslattıktan sonra göz çevresi hariç tüm yüze uygulanıyor. Parmaklarla masaj yaparak cilde yediriyoruz. 10 dakika cilt emene kadar bekleyip ardından suyla yıkadım. Bu şekilde haftada bir uyguladım. 

bath and body works face  scrub vücut temizleyicisi bbw

Ciltteki yağı ve gözeneklerin içini temizlediğini farkettim. Canlandırıyor ve çok yumuşatıyor. Ürünü ilk denemeden sonra beğenince boyun bölgesine de uyguladım. Bu ürünü daha önce almış olsaydım eminim yüz için almış olduğum temizleyicilere hiç gerek kalmayacaktı. 
bath and body works face  scrub bbw

Cildim Karma/Hassas yapıda olmasına rağmen ciltte çizilme, alerji vs yapmadı. Yanak bölgem kuru olduğu için ürün sonrasında biraz nemlendirici krem sürüyorum. Yani kuru cilt tipinde olanları belki biraz daha kurutabilir. Ama nemlendirdikten sonra sorun olmaz diye düşünüyorum. Yağlı ciltlere faydalı olabilecek bir ürün.  Kokusu çok hoş, zaten ağır kokulardan rahatsız olduğum için hiçbir ürünü koklamadan almıyorum. 
bath and body works body scrub bbw

Nar Turunç Güçlendirici Vücut Scrub
Yüz scrub'ına göre daha katı yapıda. Çabucak köpürüyor, kolay durulanıyor. Kokuları ve rengi farklı olmasına rağmen iki ürün birbirine benziyor. Cildi yumuşattığı bir gerçek. Hoş kokusu sayesinde insana keyif veriyor. 

bath and body works body scrub
 Düşünüyorum da aslında tam yaz aylarında kullanılacak bir ürün. Çünkü yazın cilt olduğundan daha yağlıya dönüyor. Duş esnasında bu temizliyiciyi kullanıp çabucak çıkmak vücut temizliği için pratik bir çözüm olabilir.
bath and body works  body scrub
Hafif yapıda, cildi yumuşatan, hoş kokulu bir vücut temizleyicisi arayanları memnun edecek bir ürün.

bath and body works face body scrub

İkisinide sevdim, bitmesin diye azar azar kullanıyorum. Güzel bir indirimde daha büyük boylarını almayı düşünüyorum. Özellikle Yüz Scrub'ından çok memnun kaldığımı söylemek isterim. İnsana tertemiz bir cilt hissi veriyor. 
Fiyatlar
Şeftali Turunç Yüz Scrub 19TL
Nar Turunç Vücut Scrub 19TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...