11 Aralık 2012 Salı

MaX Factor Lipfinity Dudak Parlatıcısı



MaX Factor sevdiğim ve ürünlerinden son derece memnun kaldığım bir marka. 590 Glazed Caramel çift taraflı dudak parlatıcısını 2 hafta önce güzel bir indirimden aldım.  
MaX Factor Lipfinity
1. Step likit ruja benzeyen kıvamda. Ruj sürmeden de çok rahat kullanılabiliyorsunuz. Simli, kokusuz ve parlak yapısı olan yoğun bir parlatıcı. 10 saat kalıcılık iddiası olan bir ürün.


 Kendi deneyimime göre gün boyunca aralarda yedim içtim banamısın demedi. Bu kalıcılığı 1. koyu kısım için geçerli. Çünkü diğeri şeffaf olduğu için daha çabuk çıkabiliyor. Bu rengi yine MaX Factor Rosewood rujun üzerine sürerek kullandım. Hem rujun hem de parlatıcının kalıcılığı birleşince daha dayanıklı bir dudak makyajı elde etmek mümkün oldu. Gelelim şeffaf parlatıcıya...

 2.Step şeker pembeliğinde rengi olan, simli yapıda, diğerinden daha parlak ve rengiyle örtüşen şekerli kokusu olan bir parlatıcı. Yani kokuya karşı hassas olanlar bunu göz önüne alsın. Bende bu konuda hassasım ancak kokusu hoşuma gittiği için rahatsız olmadım. Dudakları dolgun gösteriyor. Her iki glossuda kullandım ve memnun kaldım.

Fiyatı: %50 indirimli 22.75

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...