11 Ocak 2013 Cuma

Clinique Pore Minimizer Refining Serum

clinique gözenek küçültücü

Belirgin gözenekleri tedavi etmek devamlı ve uzun süre gerektiriyor. Bu sebeple bu tip ürünler kullanırken sabırlı olmak lazım. Clinique'in gözeneklerin görünümünü azaltan bu ürününü yaklaşık iki ay önce almıştım. Aslında kutuda yazdığı gibi günde iki kez uygulayabiliyorsunuz. Ancak hem biraz tembellikten hem de çabuk bitmesini istemediğimden günde bir kez temizlenmiş ve nemlendirilmiş cilde uyguladım. Tıkalı gözeneklere ürünün nüfuz etmesi mümkün olmayacağından temizleme kısmı önemli gerçekten. Cildin kurumaması açısından nemlendirmeyi de unutmamak gerekiyor.
 Ve sonuç...

 Evet gözeneklerin geniş ve belirginliğini azaltıyor. Görünümde ciddi fark oluyor. Ama sabırla bu ürünün bir cilt bakımı değil ciddi bir tedavi olduğunun farkında olmak lazım. Kullanmaya bir süre ara verirseniz eski haline dönme olasılığı var. Düzenli uygulandığında şahsen faydasını gördüm. Ayrıca uzun süreli kullanımda gözeneklerin görünümü %60 civarı azalıyormuş. Benim gibi burun ve burun yanı yanak bölgesindeki belirgin gözeneklerden bıkıp usananlar için gayet kurtarıcı bir ürün. Bu ürünü uyguladıktan sonra özellikle burun bölgemde olan yağlanma ciddi oranda azaldı.
 clinique pore minimizer refining serum

Ürünün bir önemli özelliğinden de bahsetmek istiyorum. Özellikle cildi yağlı olanlar için vurgulamak isterim bu ürün çok iyi bir makyaj bazı. 


Mesela en iyi makyaj ürünlerini alsam bile yüzümdeki yağlı bölgede fondöten, pudra vb. ürünler kusma yapıyordu. Hiçbir makyaj ürününü yoğun yağlanma sebebiyle cilt emmiyordu. İşte buna iyi bir çözüm oldu. Ürünü bu bölgelere uygulayıp sonra makyaja geçtiğimde cildim fondöteni kusmadı. Önceden yaşadığım sıkıntılardan kurtulmuş oldum. 

Sırf bu yüzden bile bu ürünü devamlı alabilirim. Daha önce hiç makyaj bazı kullanmadım o yüzden kıyas yapamayacağım. Ama sırf baz değil hem de tedavi amaçlı bir ürün olduğundan iki taraflı faydasını görebilirsiniz. Üründen memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ama başta dediğim gibi sabırlı olup, kullanmayı aksatmamak gerekiyor.
Sevgiler... 

2 yorum:

  1. bu yazıyı yazdığına ne kadar sevindim bilemezsin :) bende biodermanın pore refinerını aldım ama gözle görülür bir değişiklik olmadı cildimde çokta düzenli kullanmadım gerçi:/ aklım bu üründeydi yazın sayesinde tereddütüm kalmadı :)

    http://goncaninguncesi.blogspot.com/ bana da beklerim :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende önce bioderma almayı düşünüyordum. Ancak hem iki ürün arasındaki ciddi fiyat farkı hem de Clinique ürünlerini denemek istediğimden seçimim bu yönde oldu. Umarım sanada faydası olur. Yorumların için teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...