27 Mart 2013 Çarşamba

Yeni Takı Alışverişi


Stylish Accessorize'de gördüğüm bu barış işaretli takıları çok beğendim. Önce yüzüğü denedim sonra bilekliğinin olduğunu görünce takım olsunlar diye onuda aldım.
 
Stylish Accessorize barış yüzük bileklik peace bracelet, peace ring

Metrocity'e ne zaman uğrasam Stylish'e bir göz atarım. Dün de öyle oldu ve %50 indirimle bu takıları almış oldum.

Stylish Accessorize yüüzk bileklik peace ring peace bracelet

Geçen hafta da Koton'un yeni sezon aksesuarları arasında bu taşlı yüzüğü görmüştüm. İçinde parıltılar olan bir yüzük. Bayıldım diyebilirim. Orada bırakıp gitmeye gönlüm razı olmadı:)

Koton accessorize yeşil taşlı yüzük, ring  
Şimdilik bu kadar, sevgiler...

7 yorum:

  1. en sonda yeşil yüzük çok güzelmiş güle güle kullan cnm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim, parmağımdan çıkarmak bile istemiyorum:) Güzel yorumun için teşekkürler:)

      Sil
  2. Koton yüzük enfes !! Ben de bayılıyorum öyle yüzüklere <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede. İnsanın sevdiği tarzda parçalara rastlaması da ayrı bir keyif oluyor.:)

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsi harika :) Bayadır kotona bakamadım Cevahirdekini kapattıkları için, vakti gelmiş sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Cevahirdeki koton'un kapandığını şimdi senden öğrendim. Koton'un yeni sezon aksesuarları hoş gerçekten. Takı meraklıları bir gözatmalı :)

      Sil
  4. iyi günlerde kullan :D
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...