31 Ağustos 2013 Cumartesi

The Balm Instain Houndstooth Allık

The Balm Instain Houndstooth Allık blush

The Balm'ın şirin ambalajlı ürünlerinden mürdüm/pembe tonlarındaki bu allığı kısa bir süre önce almıştım. Daha önce Fratboy allığını alıp memnun kalınca bu yeni allığı denemek istedim. O daha çok ilkbahar/yaz mevsimlerine uygun tondaydı. Bu ise bence yazın kullanılabileceği gibi sonbahara da uygun tonda bir allık.

The Balm Instain Houndstooth Allık blush

The Balm'ın diğer allıklarında olduğu gibi mıknatıslı karton ambalajdan çıkardığımızda bu hoş tondaki allık ve küçük aynasıyla karşılaşıyoruz.

The Balm Instain Houndstooth blush

Allık fırçasıyla yanaklara hafifçe uygulamak yeterli oluyor. Renginin güzelliği sebebiyle far olarakta kullandım. Bu tonlarda allık/far bulmak kolay olmuyor. Tende çok doğal bir duruşu var. Sanki kendiliğinden kızarmış gibi. Her bakımdan artısı çok olan memnun kaldığım bir ürün oldu. Şu aralar kullandığım favori ürünler arasına girmeyi başardı. Acele etmeyip indirimlerden yarı fiyatına sahip olunabilir.
Fiyatı: 27TL

4 yorum:

  1. Allıklara karşı bir sempatim yok nedense alasımda gelmiyor :) sürünce güzel oluyor tabi orası ballı bir sır olarak kalıcak,rengi çok hoş canım güle güle sürün inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benimde allıklara öyle çok fazla merakım yok. Ama mürdüm tonları denildi mi bi dururum yani:) Yorumların için çok teşekkürler:)

      Sil
  2. mürdüm pembe allık bana pek yakışmayacak olsa da harika bir renk! the balm'in böyle bana tatlı gelmeyen bir allığını görmedim zaten hepsi şeyler:))) Hot mamacıyım ben de:P
    güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışır sana da, neden yakışmasın ki? Bence her ten rengine yakışabilecek bir allık. The Balm şirin ambalaj tasarımlarıyla kadınların gönlünü fethetmesini iyi biliyor. Çok teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...