14 Kasım 2013 Perşembe

Yves Rocher Sexy Pulp Lipgloss

dudak dolgunlaştırıcısı, dudakları dolgun gösteren ürün, doğal parlatıcı
Bu dudak parlatıcısı Yves Rocher'den son yaptığım alışverişte hediye edilmişti. İyi ki deneme fırsatım olmuş. Özellikle dudakları dolgun göstermekte gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim. İçinde kolajen salınımını arttıran yalancı iğde özü mevcut. Diğer dudak parlatıcılarıyla kıyasladığımda belirgin derecede dudakları daha dolgun gösterdiğini farkettim. Dudak parlatıcılarında en nefret ettiren özellik olan yapışma durumu da yaşanmıyor. Şekerli tatlı bir kokusu var. Çok kalıcı olduğunu söyleyemem ancak bir parlatıcı için kalıcılık beklemek ne kadar doğru olabilir ki?  

07 Altın Bej rengi gönlümü çeldi. Diğer tonlara nazaran bu renk daha doğal duruşuyla dikkat çekiyor. Yoğun yapıda olmadığı için istediğiniz rujla kullanmak mümkün. Işıltılı ve sedefli olmasına rağmen aşırı durmuyor. İçeriğindeki E vitamini ve karite yağı sayesinde dudakları besleyip nemlendiriyor. En güzel yanı dudakları dolgunlaştırıcı diğer ürünlerde olduğu gibi yakan, karıncalanma yapan içeriklerin bunda olmaması. Rahatsız etmeden o istenilen dolgun görüntüye ulaştırabiliyor. Nerden baksam çok güzel, sevdim yani:) Kesinlikle rahatça tavsiye edebilirim. Şu sıralar favori dudak ürünüm oldu. Fiyatına gelicek olursak bir parlatıcı için biraz yüksek ancak Yves Rocher sık sık güzel indirimler yapıyor. O zamanlarda uygun fiyata almak mümkün olabilir.
Fiyat: 42.90

2 yorum:

  1. Islak bir görüntüsü varya parlak o yüzden dolgun duruyor,bende yvesde denemiştim bunu ama çok hoşlanmamıştım karıncalanma olmayınca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün glosslar ıslak görünümlüdür zaten. Ama bunu birebir denedim. Bariz daha dolgun gösteriyor yani:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...