24 Mart 2014 Pazartesi

ZARA Yeni Sezon ve Alışveriş

Geçen gün internette Zara yeni sezonda neler gelmiş diye bakarken bu gömleği gördüm. Görür görmezde vuruldum. Peki  sonra ne yaptım. Haftasonu mağazasına gittim. Alışverişe geçmeden önce yeni sezondan beğendiğim bir kaç parçayı paylaşmak isterim.

(Son ikisi hariç tüm fotoğraflar zara.com.tr den alınmıştır.)

 İşte bu bayıldığım gömlek.  
Görüldüğü üzere omuzlarında, ön ve arka kısımda minik fırfırları var:)

Arkası da çok hoş. Bu arada gömlek aslında kısa değil. Model uzun boylu olduğundan gömlek kısa gibi duruyor haliyle:)

Yine omuz kısmında fırfırları olan gayet hoş bir model.

mavi ceket, bebek mavisi,
Baby blue rengindeki bu blazer cekette beğendiğim modellerden biri.

 
Bunlar da yeni sezon çantalardan bazıları. Özellikle Bonjour yazan kırmızı çanta çok sevimli:)

Gelelim alışverişe... 
Evet, hediye paketi yaptırmış olabilirim :)

O gömlek yakından daha da güzeldi:) Denedim, yakışınca da almış oldum. Sezonun diğer parçalarına şuradan göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...