30 Mayıs 2014 Cuma

Neler Aldım?

Geçtiğimiz hafta ihtiyaç sebebiyle aldığım birkaç parça ürün vardı, kısaca onları göstermek istedim. İçlerinden bazıları favori ürünlerim arasına girdi bile:) En kısa zamanda yazılarını hazırlamak elzem oldu. Bakalım neler varmış...

yves rocher meyve bahçeleri, duş jeli, frambuazlı duş jeli,
Yves Rocher'de hali hazırda güzel bir kampanyası var diye (2.ürüne net %50 indirim, ayrıca herhangi bir alışverişe duş jeli hediyesi) mağazadan içeri girdim. Aslında amacım çok övülen kayısı çekirdeği özlü peeling'i almaktı. Ancak o ürün mağazada bulunmuyordu. Bende yeni bitmiş olan duş jelimin yerine bu frambuaz kokulu duş jelini aldım. Kampanyalar her üründe geçerli olmuyormuş. Bu meyveli duş jellerinde %50 indirim vardı.

nivea makyaj temizleme mendilleri, alix avien ruj

Watsons'dan yaptığım alışverişte ise Nivea'nın makyaj temizleme mendillerinden aldım. Down Under Natural's Argan yağlı şampuanın testerlarını kullanıyorum bir süredir, hoşuma gittiği için tam boyunu almak istedim. Marka ambalaj değişikliğine gitmiş gördüğünüz gibi ismide Urban Care Natural's olarak geçiyor artık. Görevli bayana sordum içeriği tamamen aynı dedi. Bu serinin argan yağlı serumunuda almayı düşünüyorum, kırıkları güzel onardığı söyleniyor. Onuda güzel bir indirimde alırım dedim. Bu arada Watsons kartıda haziran ortası gibi çıkacakmış bilginize...


Ve son olarak Alix Avien'in Diamond serisinden No 9 rujunu aldım. Nasıl bir güzellikse artık, bayıldım:) Rengi çok hoş, yapısı yumuşacık ve nemlendirmesi çok iyi. 
Şimdilik bu kadar, yakında detaylı yorumları paylaşacağım;)
Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum...

3 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım hepsi birbirinden güzel ama sahibi daha mı güzel ne ;) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, o senin gönlünün güzelliği ;) ♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...