25 Temmuz 2014 Cuma

Ecotools Flat Eyeliner Fırçası

eyeliner fırçası, düz eyeliner fırçası, makeup brush, far fırçası,

Bugün Ecotools'un düz eyeliner fırçasından bahsetmek istiyorum. Kısa süre önce aldığım bu fırçayı artık her göz makyajında severek kullanıyorum. Ancak bunu eyeliner uygulamak için değil, alt ve üst kirpik diplerine far uygulamak için almıştım. 
 

Görüldüğü üzere düz ince ve kılları gayet yumuşak bir fırça. Uç kısmının düz oluşu sebebiyle temiz bir çizgi çekmek istediğinizde gayet kolay uygulamanızı sağlıyor.

Ecotools Flat Eyeliner Fırçası, ecotools eyeliner brush, ecotools brush, eyeshadow brush,

Far uygulaması için The Balm'ın Crease Love and Happiness isimli fırçası ile bu fırça güzel bir göz makyajı için harika ikili oldular. Yıkama esnasında dökülme yapmadı ve gayet kolay kurudu.


Ecotools'un tüm fırçalarında olduğu gibi bu fırçada %100 geri dönüşümlü yani doğa dostu. Bu tarz fırça arayışı olanlara rahatlıkla tavsiye ederim;)

2 yorum:

  1. Böyle bir fırça istiyorum ama bu bana biraz kalın geldi daha ince olsa aşk yaşardım kesin :) Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpik diplerine far sürmek için bundan daha ince bir fırça bulamadım canım. Çok teşekkürler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...