22 Şubat 2015 Pazar

Ecotools Yüz/Makyaj Temizleme Süngerleri

 Çoğunlukla alışveriş yada makyaj ürünleri yazmaktan bir türlü buna sıra gelmiyordu. Nihayet bugün oturdum fotoğrafladım ve artık şu güzel ürünün yazısını ekleyeyim dedim. 
 Ecotools markasından almış olduğum bütün makyaj fırçalarından memnun kaldıktan sonra bu makyaj/yüz temizleme süngerini denemeyi aklıma koymuştum. İyi ki almışım.

ecotools facial sponges, yüz temizleme, makyaj temizleme süngeri, yüz temizleme süngeri, ecotools yüz süngeri, face sponge,

Doğal bitki hamurundan elde edilen yumuşak selüloz süngerleri bir kaç aydır kullanıyorum. Her paketten üç adet sünger çıkıyor. Ben ikisini kullandığım için burda tek kalmış halini görüyorsunuz. Bu süngerler makyaj temizlemek için de kullanılıyor ancak ben o amaçla hiç kullanmadım. Makyajımı bununla temizlersem sünger kirlenir diye düşündüm. Zaten makyaj temizleme mendillerim ve solüsyonlarım var. Bunu daha değerli bir görev için kullandım. Yüz temizleme!


Günlük yüz temizliği için yada makyaj öncesinde süngeri suyla ıslattıktan sonra yüzümü siliyorum. Normalde haftada bir yüz peelingi vs yapıyorum ancak gün içerisinde oluşan yağlanmayı o kadar başarılı bir şekilde temizliyor ki. Genelde peeling yada yüz scrubları yüzü kurutabiliyor. Bu süngerle hiçbir olumsuzluk yaşamadan tertemiz bir cilt elde edebiliyorum. Kullandıktan sonra sünger kendiliğinden kuruyor. Kuruduğunda küçülüp kağıt gibi biraz sert yapıya dönüyor. Ancak ıslatıldığında yeniden yumuşak halini alıp kullanmaya devam ediyorum. Bu süngerlerin üç ayda bir değiştirmesi gerekiyor. Yani bir paketi yaklaşık dokuz ay civarı kullanmak mümkün.


Doğal olması sebebiyle cilde bir zararı dokunmuyor. Yüz temizliğini bir kaç saniyede halleden, özellikle yağlanma sorunu olan bölgelerde çabuk temizlemesiyle çok memnun kaldığım bir ürün oldu.
Fiyatı: 10TL

14 yorum:

  1. bende severek kullanıyorum <3 aynı şekilde yüz temizleme için tercih ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle olunca daha uzun süre kullanmak mümkün olur. Kirlenmeyeceği için :)

      Sil
  2. Üzerine herhangi bir ürün sürüp mü kullanıyorsunuz yoksa sadece su ile mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir ürün kullanmıyorum. Sadece süngeri suyla ıslatıp sıkıyorum, yüzümü siliyorum.

      Sil
  3. Ben de bayılıyorum bu süngerlerin kolaylığına, bunlarsız nasıl maske çıkarıyomuşum önceden hala şaşırıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım, büyük kolaylık sağlıyor. :)

      Sil
  4. Ben de temizleyicileri yüzümden süngerle temizliyorum daha iyi temizliyor gibi geliyor

    YanıtlaSil
  5. Peki nasıl saklıyoruz? Aldım çok güzel bir ürün fakat saklama kısmı önemli olan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ürünü kullandıktan sonra birkaç saat kurumaya bırakıyorum. Kuruduktan sonra da yüz bakım ürünlerimi yerleştirdiğim çantaya koyuyorum. Özel bir şey yapmıyorum yani.

      Sil
  6. Günde kaç kez kullanmam gerekir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanımda cildinizi her temizlediğinizde kullanabilirsiniz. Cildiniz yağlıysa günde 2 defa kullanabilirsiniz.

      Sil
  7. Yüzüme güneş kremi sürerken bu süngerle sürebilir miyim ne dersiniz.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sadece cildi temizlemek için kullanılan bir ürün. Güneş ürünlerini elle uygulamak daha doğru olur bence.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...