25 Şubat 2015 Çarşamba

Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi

yves rocher, yves rocher peeling, face scrub, yüz temizleyiic, kayısılı yüz peelingi, arındıran ışıltı veren peeling,

Ürünün asıl adı Arındıran Işıltı Veren Peeling ama dilden dile kayısılı peeling diye ün saldığı için başlığa da öyle yazdım. Bu çok sevilen yüz temizleme ürününden bakalım memnun kalmışmıyım ;)

yves rocher, yves rocher peeling, face scrub, yüz temizleyiic, kayısılı yüz peelingi, arındıran ışıltı veren peeling, fruity scrub

Mevzu yüz temizliği olunca haliyle çok dikkatli ürün seçmek gerekiyor.  Daha önce denediğim yüz temizleyicilerden bazısı yüzümü çizdi, bazısı kuruttu. Yani cildime göre ürünü bulana kadar biraz maceralı seçimler yaptım. En iyisini henüz bulabilmiş değilim ancak en azından beklentimi karşılayan ve zararı dokunmayan bir ürün bulmuş oldum.


İçeriğinde kayısı çekirdeği tanecikleri barındırıyor. Çok minik olan bu tanecikler cildi hafifçe temizliyor.
Üründen bir miktar alıp parmaklarımla ıslak yüzüme hafifçe uyguluyorum. Ben karma cilt yapısına sahip olduğumdan özellikle daha yağlı olan burun ve çene etrafında kullanıyorum. Sonra suyla yıkayarak çıkartıyorum. Yanaklarım oldukça kuru yapıda olduğu için o kısıma fazla uygulamıyorum. Cildimde çizilme, kızarma vb. olumsuz bir etkiye sebep olmadı.

Bir kaç aydır haftada bir kez veya cildimin durumuna göre 15 günde bir kullanıyorum. Kuru cilt yapısında olanlara önermiyorum. Bu daha çok yağlı ve karma cilt yapısında olanlara uygun bir ürün.
Fiyatı: 14,90

 Facebook       Instagram        Bloglovin       Twitter

6 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum bu kayısılı peelingi.Ama bitirip tekrar almaya gittiğimde hiç bir mağazada bulamadım.Satıştan mı kalktı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benimde başıma geldi. En yakın mağazaya bir kaç kez ısrarla ürünü beklediğimi söyledim. Geldiğinde hemen bittiğini söyleyip ne zaman geleceğini söylediler. Bende o tarihlerde gittğimde ürünü alma şansım oldu. Piyasadan kalkmadı ama kalkmışcasına kolay bulunmuyor:) Sevilen bir ürün olduğundan çabuk bitiyormuş :)

      Sil
  2. güzel bir ürüne benziyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Yıllardır hem fiyatıyla hem performansıyla favorimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum. Fiyat/Performans açısından bakarsak çok iyi bir ürün.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...