20 Mart 2015 Cuma

Alışveriş - Forever New Çanta

aurelia bag, forever new bag, woman bag, pink bag, oxford pink bag, oxford bag, pembe çanta, forever new çanta, forever new yeni sezon, forever new season, kadın çantası,
 Aurelia Küçük Çanta
Bazen bir mağazalarından içeri girdiğinizde mutlaka kendi tarzınıza uygun, ilginizi çekecek parçalar bulup ''işte bu tam bana göre'' dediğiniz anlar olabiliyor. Benim içinde Forever New öyle bir marka. Bu yüzden arada bir sitesine bakıp yeni neler gelmiş diye göz gezdiriyorum. Geçende bu çantayı gördüm ve ne kadar tatlı diye Instagram hesabımda paylaşmıştım. 
Sonra mağazada görünce evirdim çevirdim dayanamadım en sonunda alıverdim:)


Pembe delisi olduğumu biliyorsunuz zaten o yüzden başka renklerine bakmadım bile ancak mavi ve kahverengi olanı da vardı. 
Çantanın uzun askısı mevcut. Benim gibi böyle kullanmayı severler için avantaj. 

Dışı böyle şirin olan çantanın içi çirkin olur mu hiç :)
....
Bu arada kozmetik diyetine devam ediyorum. İndirimler de bile almıyorum. İhtiyacımdan fazlası mevcut diyerek şimdilik o konuda kendime hakimim. Çanta konusunda da aynı şeyi söyleyebilsem keşke :)
Herkese iyi haftasonları ;)
 Facebook
Libra MakeUp
  Twitter
@libramakeup
  Instagram
@libramakeup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...