18 Haziran 2015 Perşembe

Yeni Alışverişler - Giyim ve Kozmetik

 
Herkese marhabalar,
Genelde yaptığım alışverişleri Instagram hesabımdan hemen paylaşıyorum ama yazısını yazmak biraz vakit alıyor. Bugün onları şöyle bir derleyip sizlerle paylaşayım dedim. Havaların ısınmasıyla biraz ihtiyaç alışverişi de yaptım. Tabi dayanamayıp aldıklarım da var:) Bakalım neler almışım...

diadermine temizleme sütü, diadermine günlük bakım kremi, yüz kremi, parlamayı önleyen krem, cilt bakımı, yüz bakımı, skin care, face cream, clean milk, milk,

Gratis'ten bir önceki yazıda bahsettiğim Diadermine bakım kremini aldım. Ve yanaklarımdaki kurulukla başa çıkamadığımdan bu temizleme sütünü de ekledim yanına. Ürünü iyice bir kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım.

golden rose 5li far paleti, nude pink, golden rose eyeshadow palette, far paleti, golden rose far paleti, sebamed balsam deo, sebamed, balsam deo, balsam, no paraben, no aluminim, parabensiz deodorant, deo, deodorant, eyeshadow,

 Watsons'dan yaptığım alışverişte ise Golden Rose'un Nude Pink 106 No'lu beşli far paletini aldım. Aslında niyetim bu markanın uzun süredir kullandığım ama oldukça eskimiş olan kahverengi tonlardaki far paletini almaktı. Yani yenilemekti. Fakat onu mağazada bulamadım. Bunu gördüm, renkleri gayet hoş geldi gözüme. Dayanamayıp aldım. Ayrıca Rimmel London standında Oh My Gloss serisinden Purr Glossy Cat isimli (ismini sevsinler:) dudak parlatıcısına bayıldımmm. Ancak evdeki boynu bükük diğer dudak parlatıcılarım aklıma geldi :) En azından Yves Rocher'den aldığım parlatıcı bitene kadar yenisini almasam iyi olur dedim.
Bir süredir paraben, alkol ve aluminyum içermeyen bir roll-on arıyordum. Sebamed'in bu balsam deodorantında bunların hiçbiri olmadığı için tercih ettim.

loreal perfect match concealer, gözaltı kapatıcısı, ten makyajı, concealer, aydınlatıcı,

Yenilediğim diğer bir ürün ise gözaltı kapatıcısı oldu. Loreal'in Perfect Match ürününü uzun bir süre kullandım. Hem gözaltında hem göz kapağında kullanıyorum. Göz altını aydınlatırken göz kapağındaki damarlı görünüm veya kızarıklıkları gayet güzel örtüyor. Böylece göz makyajı öncesinde daha sorunsuz bir ten görünümü elde edebiliyorsunuz.


Flormar'dan yine yine ve yine parfüm atomizeri aldım. Bundan yaklaşık 3 tane var bende. Hepsine farklı bir parfüm doldurmuştum. Bunu ise Lancome Tresor in Love parfümünü yanımda rahatça taşıyabilmek için aldım. Bu ürünle ilgili daha önce nasıl doldurulduğu vs. bir yazı eklemiştim bloga. Ancak o çok eskide kaldı. Güzel fotoğraflarla yeniden sizlere yazacağım.


 Gelelim giyim alışverişine...
Bershka'da yine bir güzelliğe rastladım. Yaza uygun üstünde kelebekler olan bu üstü aldım. Şimdiye kadar iki kez giydim ve her giydiğimde bunu nerden aldın? çok hoş sözlerini duymama sebep oldu kendisi :)


En son aldığım ise bir mağazada rastladığım şile bezi tarzında kumaşı olan hem rahat hem otantik bu üst oldu. Beyaz üzerinde lacivert işlemeleri var. Yazlıklar hazır da bir de şu aniden bastıran yaz yağmurları olmasa;)
 
                   Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...