4 Haziran 2015 Perşembe

Diadermine Nemlendirici Krem


Diadermine Nemlendirici Krem, skin care, face cream, diadermine, diadermine krem, parlamayı önleyici krem, yüz kremi,

Bugün yaklaşık iki üç yıldır kullandığım halde hala yazısını yazmadığım yüz kreminden bahsedeceğim. 
Hassas/karma cilt yapısında olduğumdan çok yoğun nemlendiricilerden ziyade daha hafif yapıda yüz kremlerini tercih ediyorum. Tek olarak alıp kullandığım kremi beğendiğim için ikili paketler halinde satılanlar almıştım. Hazır sonuncusu bitmek üzereyken yazısı yazayım dedim.

Diadermine Nemlendirici Krem, skin care, face cream, diadermine, diadermine krem, parlamayı önleyici krem, yüz kremi,

Diadermine'nin bu yüz kreminin parlamayı gideren, mat bir görünüm sağlamaya yardımcı olduğu yazıyor. Aslında yüzümde parlama sorunu yaşamıyorum. Bu kremi Normal/Karma cilt yapısına uygun olduğu için seçmiştim. Günlük kullanımda ve makyaj öncesi cildimi nemlendirmek için uyguluyorum. 
 Hiçbir olumsuz etkiyle karşılaşmadığım ve ağır yapıda bir krem olmadığı için uzun süre rahat rahat kullandım. Malum kışın cildin daha fazla neme ihtiyacı olduğundan belki nemlendirmesi az gelebilir ancak ben gün içersinde bir kaç defa uygulayarak üstesinden geliyordum. Yaz aylarında ise cilt yağlanmaya meyilli olduğundan sadece gerektiğinde kullanıyorum.
 Ürün nemlendirmenin yanısıra güneşin zararlı ışınlarından koruyucu özelliğide mevcut. Ayrıca E vitamini içeriyor. Rahatsız etmeyen hafif, hoş bir kokusu var. 


Görüldüğü üzere çoğu gitmiş azı kalmış:) Yeniden almayı düşüyorum. Muhtemelen daha ekonomik olduğundan ikili paketlerden alabilirim. Ayrıca yanaklarım şu sıra normalden fazla kuruduğu için destekleyici olarak yine bu markanın temizleme sütünü almayı düşünüyorum.

 
Ürünle ilgili diğer bilgilerde kutusunda yazıyor. Bloga eklerim diye kutusu aylardır dolabımda duruyordu. Artık yazısını yazdığıma göre bunuda atabilirim:)

                   Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'    

3 yorum:

  1. ben de diadermine markasını severim makyaj temizleme ürünleri falan da başarılı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Hem uygun fiyatlı hem de ihtiyacı karşılıyor. Daha ne olsun yani :)

      Sil
  2. Paraben içeriyor ama :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...