22 Ekim 2015 Perşembe

Yves Rocher Alışverişi

Merhaba,
Geçtiğimiz hafta Yves Rocher'den online alışveriş yaptım. Yves Rocher doğum gününüzün olduğu ay 20TL değerinde indirim kodu gönderiyor. Böylece alışverişinizin 20 TL'lik kısmını ödemiyorsunuz. Hesaplı olacağını düşünüp eksik olan bir kaç ürünü almış oldum. Peki neler aldım?


 Öncelikle bu markanın Sexy Pulp maskarasına dair olumlu yorumlar okuduğumdan onu denemek istedim.
Sonra hassas ciltler için yeni çıkmış olan seriden yatıştırıcı etkili temizleme suyunu aldım. Bu ürünü merak ediyorum eğer anlaşabilirsek serinin diğer ürünlerinide kullanmayı düşünebilirim.
Brezilya kahve çekirdeği duş jeli ise online alışverişimde hediye olarak gönderildi. Kremsi yapıda ve gayet güzel kokuyor.
Aslında normalde alışveriş yaparken birkaç tane numune ürün seçebiliyorsunuz. Ancak bu sefer seçtiğim halde hiç numune gönderilmemiş. Ama mühim değil. Benim için önemli olan ürünlerin kargoda zarar görmeden gelmiş olması. 
Görüldüğü gibi karton kutuda ve içinde havalı ambalajla elime ulaştılar. Böle özen göstermeleri sevindirici.
Bu alışveriş elime yaklaşık 1,5 günde geldi. Yani gayet hızlılar diyebilirim. 
Ürünleri bir süre kullandıktan sonra detaylarıyla yorumlayacağım;)

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...