19 Ekim 2015 Pazartesi

Giyim Alışverişi


Merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde yeni sezon ürünlerine bakmak için KOTON'a girmiştim. Şöyle bir tur attıktan sonra bu kazağı gördüm. Omuzlarında düğme detayları olan saç örgülü bir model. Bordo, bej ve vizon renkleride vardı. Ben koyu yeşili tercih ettim. 


Ardından  Ole koleksiyonundan üzerinde bir sürü hashtagler olan şu parçayı gördüm. Fiyatı 30TL'den 10TL'ye düşmüştü. Pamuklu kumaştan gayet sevimli bir üst olduğu için onuda sepete attım. 

LCW'de Paris baskılı uzun kollu bu tshirtu gördüm. ''La Vie Est Belle'' diyerek göz kırptı. Onuda almış oldum böylece :)

Son olarak doğal taşlar satan bir yerden pembe kuvars aldım. Sevdiğim bir taş bu daha önce bilekliğini de almıştım. Aşk taşı olarakta bilinir. Kalbe iyi gelen, pozitif etkileri olan ayrıca radyasyonun olumsuz etkilerinden koruduğuda söyleniyor. Çoğumuz gün içersinde tablet, cep telefonu vs. olmadan yaşayamaz hale geldik. Doğal taşlarla bu etkileri azaltmak faydalı olabilir diye umuyorum:)
Herkese güzel bir hafta dilerim... 

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

4 yorum:

  1. Hepsine bayıldım gUzel günlerde kullan bende bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Koton dan bende alışveriş yaptım özellikle mağazalarında OLE koleksiyonunun tekleme bölümünde çok güzel ürünler var ki tshirt ü bende aldım :)
    Güzel günlerde kullanmanız dileği ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazalara girip bakmakta fayda var, nerde ne zaman güzel bir parça bulacağımız belli olmaz ;) Teşekkürler, sizde güle güle kullanın.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...