16 Ekim 2015 Cuma

Diadermine Temizleme Sütü

diadermine temizleme sütü, temizleme sütü, cleasing milk, diadermine, makyaj temizleme sütü, makyaj temizleme,

Merhaba,
Bir süredir hep alışveriş ve makyaj ürünleri yorumluyorum. Bu yazı ile biraz o gidişatı değiştireyim dedim. 
Senelerdir Diadermine markasının günlük kremini kullanıyorum. Gayet memnun olduğum için başka ürünlerinide denemek istedim. Yaklaşık dört ay önce bu ürünü aldım. Normalde makyaj temizleme mendilleri kullanıyorum. Özellikle kışın biraz daha kuruyan cildimi nemlendiricili veya kremsi yapıda bir ürünle temizlemek daha iyi olabilir diye düşündüm. 
 Ürün makyajı temizliyor, besleyip nemlendiriyor. Ayrıca cildi yatıştırıyor. Yani Express 3'ü 1 arada demesinin sebebi bu heralde. Bu ürün aynı zamanda yüz, göz ve dudak için de kullanılabiliyor. İçeriğinde Provitamin B5 mevcut. 
Gelgelelim yorumlamaya...


Ürünün yapısını çok sevdim. Yani temizleme sütlerini bundan sonrada kullanmak isteyebilirim. Cildi temizledikten sonra yumuşacık bir hisse sebep oluyor. Makyajı gayet güzel çıkarıyor. Yoğun göz makyajımıda çıkarmakta sorun yaşamadım. Ancak üstteki fotoğrafta olduğu gibi minnacık ürünle bu işi halledebildiğinizi sanmayın:)
Diyelim ki yoğun bir makyaj yaptık. Fondöten, üç renk fardan oluşan dumanlı bir göz makyajı, allık, ruj ve dudak parlatıcısı. Şimdi bütün bunların silinmesi için üründen bolca makyaj pamuğuna dökmek gerekiyor. Ben genelde 4 veya 5 pamukla tüm makyajı çıkarıyorum. Ancak her gün makyaj yapan biri değilim. Eğer öyle olsaydı bu ürün çok uzun süre dayanmazdı ve oldukça fazla makyaj pamuğu harcardım. Çabuk bitmesini istemiyorsak ya başka makyaj çıkarıcılarla dönüşümlü olarak kullanmak gerekecek. Ya da üründen bol bol stoklayacaksınız:)

diadermine temizleme sütü, temizleme sütü, cleasing milk, diadermine, makyaj temizleme sütü, makyaj temizleme,

Bence bir makyaj temizleyicide hem nemlendirici olması hem cildi beslemesi ve yatıştırması oldukça artı puan kazandırıyor. Cilt yapım Karma/Hassas olmasına rağmen hiç bir olumsuzluk yaşamadım. Üstünde her ne kadar tüm cilt tipleri için yazıyor olsada yağlı ciltlerin pek bu ürünle anlaşabileceğine ihtimal vermiyorum. Kuru ciltli olanlar kesinlikle memnun kalırlar. Son olarak ürünün çabuk bitebilir olması dışında tek olumsuz yanı içinde paraben bulunması. Bu konuda duyarlı olanları uyarmak isterim. Fiyatı 16 TL civarı, yani gayet makul. Hele ki indirimlerde çok daha ucuza almak mümkün.
Benim anlatacaklarım işte bu kadar, sonraki yazıda görüşmek üzere ;)
  Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

  1. Bendenizde memnun kalarak kullanmıştım canım bunu ozellıklede yatışması ve yorgunluk hissimi alması yonunde cok ıyıydı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yüzümde bıraktığı o yumuşacık hissi sevdim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...