4 Ocak 2016 Pazartesi

2015 Favori Makyaj Ürünlerim

Yeni bir yıldan herkese merhaba,
2015 yılında aldığım ve favorim olan ürünleri bir araya getirdim. Kozmetik meraklıları olarak kolaylıkla bir şeyler alıyoruz. Bazen indirimde çok ucuzladı diye, yada çok övüldüğü için denemek istiyoruz. Ancak her aldığımız üründen memnun kalmamız mümkün olmuyor. Bir ürünü almadan önce cilt tipinize, cilt sorunlarınıza uygun olup olmadığı da çok önemli bir faktör. Önceden tamamen keyfime göre ürün alırdım. Ancak zamanla daha doğru tercihler yapmaya başladım. Deneme yanılma yöntemleriyle bir süre sonra daha doğru tercihler yaparak aldığınız ürünlerden memnun kalabiliyorsunuz.

 
Özellikle son bir kaç aydır yaptığım kozmetik ve cilt bakımı alışverişlerinden çok fazla memnun kaldım. 
Keşke daha önce alsaymışım dediklerim oldu. Peki neler bunlar bir gözatalım bakalım.

The Balm - Nude Dude Far Paleti
2015'te aldığım en güzel ürünlerden biri bu paletti. İçinde 12 tane göz farı bulunuyor. Bazıları günlük kullanımda bazılarıda daha özel günlerde kullanılacak türden gayet hoş farlar. İyi ki almışım dediğim ürünlerden biri oldu. The balm markasının far ve allıklarını gözü kapalı alabilirim. Hastasıyım, bayılıyorum daha ne diyeyim:)
Yorumlarımı daha önce yazmıştım okumak isteyenler şuradan bakabilir.

Yves Rocher - Sexy Pulp Maskara
 Yılın en sevdiğim kozmetik ürünü bu oldu diyebilirim. Aradığım tüm özellikleri içinde barındırıyor. Kirpikleri çok güzel kıvırıp yukarıda tutuyor. Birbirine yapıştırmadan uzatıyor. Rengi simsiyah. Anlat anlat bitmez:) Çok memnunum kendisinden. Daha detaylı bilgi almak isteyenler buraya...
 
Golden Rose - Velvet Matte Ruj No:12
Bu serinin tüm rujları çok seviliyor. Genelde mat rujları pek sevmesem de bu rujun rengi oldukça hoşuma gittiği için almıştım. Rengini gayet güzel veriyor. Doğal bir duruşu var. Devamı için tık tık;)

Golden Rose - Nude Pink Far Paleti
Aslında bu palet Nude Dude'nin muadili olabilir. Çünkü içinde benzer tonda farlar mevcut. Fiyatıda oldukça uygun. Bu palette özellikle son iki rengi çoook seviyorum. Birbiriyle inanılmaz uyumlu olduğu için harika bir makyaj yapmak mümkün oluyor. Yazısına burdan ulaşabilirsiniz...

Essence Göz ve Dudak Kalemleri
Hem uygun fiyatlı hem de son derece başarılı kalemler. Dudak kaleminde Satin Mauve, göz kalemlerinde ise teddy ve siyaj jel kalemi çok sevdiğim ürünler arasına girdiler. Bulması bazen zor oluyor ama bulunca mutlaka almanızı tavsiye ederim.
Satin Mauve için şuraya,
Jel siyah göz kalemi için ise buraya bakabilirsiniz.
Teddy'nin henüz yazısını yazmadım ama yakında onu da bloga eklerim:)


Son olarak kapanışı canım cicim ojeciğimle bitireyim. Rimmel London'ın Glitter Bomb serisinden Bedazzle isimli top coat ojesi. Bu oje benim moralimi düzeltiyor :) Öyle tatlış, öyle sevimli birşey ki, iyi ki almışım. Yazısı da şuracıkta durmakta.
Geçtiğimiz senenin benim için favori ürünleri bunlardı. 
Libra MakeUp blogumun Facebook sayfasına katılırsanız paylaşımlarıma daha hızlı ulaşabilirsiniz.

Sosyal Medyada Libra MakeUp
  
 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

4 yorum:

  1. ben de yazdım bugün nude dude ve GR velvet mat rujlar ortak favorilerimiz olmuş..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden tam not aldılar demek ki:) Yazını okudum, sende baya güzel ürünler keşfetmişsin;)

      Sil
  2. Gliter bomb çok güzel ya :) Bakalım 2016 favorilerin neler olacak? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlış degil mi :) Umarım 2016'da da böyle güzel ürünler keşfederim;) Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...