28 Nisan 2016 Perşembe

HM Lipgloss - Noomi

hm beauty, hm cosmetics, hm lipgloss, hm dudak parlatıcısı, lipgloss, dudak parlatıcısı, cosmetics, pink lipgloss, pembe dudak parlatıcısı, ucuz makyaj ürünleri, uygun fiyatlı makyaj ürünleri

 Merhaba,
Bazen böyle çalışkan bloggerlığım tutuyor:) Oturup takır takır yazıyorum. Bugünde öyleyim. Şu pek şeker lipgloss'un yazısını bloga ekleyeyim dedim.  
  Bir kaç hafta önce H&M'de kasa kuyruğunda beklerken gözüme takıldı. Zaten amaçta o yani:) Rengi çok hoşuma gittiği için elime aldım. Evirdim çevirdim, fiyatı da 5TL olunca kötü de çıksa bir deneyeyim dedim.


hm beauty, hm cosmetics, hm lipgloss, hm dudak parlatıcısı, lipgloss, dudak parlatıcısı, cosmetics, pink lipgloss, pembe dudak parlatıcısı, ucuz makyaj ürünleri, uygun fiyatlı makyaj ürünleri

 İçinde simler olan parıltılı bu lipglossun yapısı bildiğimiz dudak parlatıcılarıyla aynı. Ancak kokusu efsane :) Böyle şekerli, çilekli gibi acaip tatlı bir kokusu var. Bayıldım bu kokuya. Başta simlerinden biraz çekindim acaba dudakta disko topu gibi parlayacak mı diye. Ancak göründüğü kadar aşırı simli durmuyor dudakta. Ama elbette bariz parıltıları var. Ben rahatsız olmadım. Genelde lipglossları tek olarak uygulamıyorum. Ruj üzerinde kullandığımda oldukça güzel durdu diyebilirim. 

Hem uygun fiyatlı hem de gayet güzel bir dudak parlatıcısı. Misler gibi de kokuyor. Daha ne olsun;)
Kasa kuyruğundaki minik standlara bakmakta fayda var, ne olur ne olmaz :)

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...