3 Nisan 2016 Pazar

Uygun Fiyatlı Bir Mini Alışveriş

 
Herkese merhaba,
Bugün blogda en son yaptığım uygun fiyatlı alışverişi sizlerle paylaşacağım. Aldıklarımın hepsi 10TL altı ürünlerdi. Böylece uygun fiyatlı seçeneklerle ihtiyaç alışverişimi tamamlamış oldum. Kozmetik ürünleri kullandıkça fiyat/performans açısından değerlendireceğim.
Bakalım sepete neler atmışım;)
 
hm, hm body, hm basic, hm indirim, hm sale, hm tshirt,
 Öncelikle HM'de bazı ürünlerde 2 al 1 öde kampanyası vardır. Bende bu basic tshirtlerin ikisini 10 TL'ye almış oldum.

hm beauty, hm kozmetik, hm cosmetic, hm lipsgloss, lipgloss, dudak parlatıcısı, hm dudak parlatıcısı, pink lipgloss
 Kasa sırasında beklerken yanda yer alan reyonlarda bu lipgloss'u gördüm. Çok şeker bir rengi var. Fiyatıda 5 TL olunca hadi sende gel bakalım bizimle dedim, onuda aldım:)

 Rossmann'dan göz kalemlerim için kalemtraş aldım. Evdekileri çizim kalemlerime kullandığım için bir tane lazımdı. Kalemtraş iki bölümlü olduğu için hem ince hem tombul kalemleri açabiliyorsunuz. Fiyatı 3 TL. Bir kaç tane de renkli toka almış bulundum. Fiyatları 3, 3,5 TL arasıydı.

wetnwild ruj, wetnwild lipstick, ruj, wetnwild rujlar, pink lipstick, pembe ruj,
 Son olarak Gratis'ten iki ruj aldım. Hep aynı tonda rujlar aldığımı bildiğimden bu sefer gidip değişik bir tonda alacağım diye girdim içeri. Wet N Wild markasının üstteki Mauve Outta Here ve Think Pink isimli rujları. Sırf renklerine vurulup aldım. Yapıları hakkında bilgi sahibi değilim. Kullanınca anlayacağım artık. Tanesi 10TL.


Mağazaları gezmişken kataloglar, dergiler almamak olmaz. Trendler, yeni sezon ürünler, ilham veren fikirlerden geri kalmamak lazım ;)
Herkese güzel bir hafta diliyorum... 

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...