13 Nisan 2016 Çarşamba

Wet N Wild Megalast Rujlar

wet n wild, wetnwild, wet n wild rujlar, wet n wild lipstick, lipstick, ruj, yaz ruju, summer lipstick, matte lipstick, mat ruj

 Merhabalar,
Bir süredir oldukça az sayıda kozmetik ürünü aldığımdan sizlerlede pek böyle paylaşımlar yapamıyordum. Ancak geçenlerde Gratis'e girdiğimde hazır ilkbahar'a girmişiz şöyle hoş tonlarda rujlara bir bakayım dedim. Dolanırken Wet N Wild standında bu rujlara rastladım. Aslında öncesinde araştırmadan pek kozmetik ürünü almam. Ama hep hesap kitap mı yapayım bir kerede rastgele birşeyler seçeyim dedim. Renklerini beğendiğimden bu ikisini seçtim. Bu ürünlerin testerları olmadığını belirteyim.


 İlki Think Pink isimli oldukça açık renk olan bu ruj. Pempe rengini çok severim ancak genelde dudağımın tonlarında olan rujları kullanırım. Bu ise pembeden ziyade coral renginde bir ruj. Yapısı mat olsada canlı tonda ve bana baya açık kalıyor. Yinede bile bile lades:) almış oldum. Yazın rengi tatlı, üzerine lipgloss sürüp rengini canlandırabileceğim bir ruj olabileceğini düşündüm.


 Diğeri ise Mauve Outta Here isimli ruju. Bu günlük kullanım açısından daha çok tercih edebileceğim bir tonda. Aslında iki rujunda rengi dışardan göründüğü gibi değil. Elinize uyguladığınızda oldukça açık tonda duruyor. Dudağınızında kendine ait bir rengi olduğundan o rengin üzerine uygulandığında daha farklı duruyor.

 
 Yapılarından bahsedecek olursam canlı tonda ama içinde parıltı, sim vs bulunmuyor. İddialı tonlarda olduğunu belirtmek isterim. En azından benim gibi genelde daha orta tonlu rujlar kullananlar için iddialı sayılabilir. Renkleri çok şeker ancak olumsuz yanlarıda var. Kullanmadan önce dudaklara mutlaka peeling yapılması lazım. Aksi durumda tüm çizikler, kuruluklar ortaya çıkıyor ve baya kötü bir görüntü oluşuyor. Yani dudaklarınızın pürüzsüz ve iyi nemlendirilmiş olması gerekiyor. Bir de bu rujların kapaklarını açıp kapatırken bunu yavaşça yapmanız lazım. Ruj hep kapağın kenarlarına bulaşıyor. Dikkat etseniz bile böyle maalesef.

wet n wild, wetnwild, wet n wild rujlar, wet n wild lipstick, lipstick, ruj, yaz ruju, summer lipstick,

Rujları çok yoğun uyguladığınızda daha dikkat çekici bir görüntü elde edebiliyorsunuz. Ama daha hafif uygularsanız o aşırı iddialı görüntüyü biraz daha geriye çekmiş olursunuz. Ben bu şekilde kullanmayı tercih ettim. Genelde göz makyajım daha ön planda olduğu için ruju o kadar iddialı kullanmamayı tercih ediyorum. Ayrıca eğer ten makyajınız çok ışıltılı değilse, yada mat yapıda fondöten kullanıyorsanız (benim gibi) o zaman bu rujları lipglosslarla kullanmakta çok hoş bir etki bırakıyor. O mat görünüme bir dudak parlatıcısıyla ıslak veya ışıltılı bir dokunuş katmış oluyorsunuz. Fiyatlarıda gayet uygun. Tanesini 10 TL'ye satın alabilirsiniz.
Son olarak Wet N Wild rujların M.A.C rujlara muadil olarak gösterildiğini bir dipnot olarak ekleyeyim. 
Sonraki yazıda buluşmak üzere ;)
 
 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...