14 Nisan 2016 Perşembe

For Your Beauty Kalemtraş

for your beauty, penciltrash, göz kalemtraş, kalemtraş, göz kalemi, kozmetik, göz kalemi kalemtraş,
 
İçinizde ''kalemtraşın da yazısı mı olur?'' diyenler olabilir :) Kozmetiklerle ilgili her türlü ürünü küçük büyük demeden ince ince yazdığımıza göre bunu da yazabilirim diye düşündüm.
Rossmann'da satılan bir marka olan For Your Beauty'nin daha öncede makyaj fırçalarından size bahsetmiştim. Bakmak isteyenler şurdan inceleyebilir!
Oldukça uygun fiyata gayet kaliteli ürünleri var. Geçenlerde gezinirken bu kalemtraşı görüp aldım. Normalde bende çoğumuzun yaptığı gibi normal kalemtraşları göz kalemlerim için kullanıyordum. Ancak çizim yapmaya başladığımdan beri renkli ve kurşun kalemlerimi onlarla açtığım için sadece kozmetikler için ayrı bir kalemtraş almak istedim.


Bir tarafı normal boydaki kalemleri, diğer kısmı ise tombul kalemleri açıyor. İkili olması gayet kullanışlı olmuş. Tombul kalemler için ayrı bir kalemtraş aramaya gerek kalmıyor. Kalemleri güzel açıyor. Fiyatı da uygun. 3 TL'ye sadece Rossmann'larda bulabilirsiniz.
 
 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

3 yorum:

  1. Kalemlerımı kırmadan guzelce açan tek kalemtras acacagım :)) gule gule kullan canım sende :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...