20 Nisan 2016 Çarşamba

Sebamed Clear Face Akne Sabunu ve Bakım Jeli

sebamed sabun, akneli ciltler için sbaun, acne soap, yağlı ciltler için sbaun, cilt temizliği, sebamed soap, sebamed ekne sabunu, sebamed clear face, clear face sabun,

Merhabalar,
Hepimizin hayatının bir döneminde karşılaştığı akne sorunuyla ilgili bir yazı paylaşıyorum sizlerle. Akneye sebep olabilecek nedenler oldukça kapsamlı olduğu için çaresini bulmakta biraz uzun uğraşlar sonucunda olabiliyor. Öncelikle akneye meyilli cilt yapısına sahip veya dönemsel olarak akne sorunu yaşayanlar için daha faydalı bir yazı olacağını düşünüyorum.


Benim gibi normalde sivilce sorunu olmayan ama aniden ortaya çıkan çok fazla sayıda sivilceyle mücadele etmek zorunda kalanlar açısından söylemek isterim ki önce bir dermatoloğa gidip sebeplerini öğrenmekte fayda var. Ben  geçici bir durum olduğunu düşünüp araştırmalar sonucu bir kaç ürün alıp denemeyi seçtim. Ancak bunun çözüm olmadığını daha en başından belirtmek isterim. Bu ürünler geçici çözüm sağlasa da, sivilceye sebep olan alttaki etkenleri önleyemiyor. 
Gelelim yağlı yada akneli cilde sahip olanların kullanılabileceği iki güzel üründen bahsetmeye...
sebamed sabun, akneli ciltler için sbaun, acne soap, yağlı ciltler için sabun, sebamed clear face sabun, cilt temizliği, sebamed soap, sebamed akne sabunu

Akneye meyilli cilde sahip olanların kullandığı ürünler hakkında araştırma yaparken ilk karşıma gelen ürünlerden biri Sebamed'in Clear Face serisine ait bu sabunu olmuştu. Kullananların çok faydasını gördüğü, cildi çok güzel temizleyen bir sabun olduğu yazıyordu. Böylece ilk olarak bunu alıp kullanmaya başladım. 
Bu ürüne sabun desek de aslında içeriğinde sabun ve alkali bulunmuyor. Bu sayede cildi kurutmadan temizliyor. Ürünü sabah akşam günde iki defa yaklaşık bir ay boyunca kullandım. 
İlk kullanmaya başladığımda yüzümde yaklaşık 10-15 adet sivilce vardı. Ve hergün bunlara yenileri ekleniyordu. Kullanmaya başladıktan sonra yeni sivilce oluşumunu baya engellediğini farkettim. Mevcut sivilceleri ise kısa sürede söndürdü. Bu hiç aksatmadan sabah ve akşam tüm yüzüme kullanmam sonucunda oldu. Bir aylık kullanımda sabunun yarısını bitirdim. Yani düzenli kullanımda yaklaşık 2 ay gibi bir sürede sabunu bitirirsiniz. Yada sadece bölgesel olarak sivilcenin üzerine kullanırsanız tabiki daha uzun süre kullanma şansınız olur. Normalde sabunlar yüzümde kuruluk yapıp pul pul dökülmesine sebep olduğu için tercih etmezdim. Bu üründe öyle bir sıkıntıyla karşılaşmadım. Fakat sabunu çok fazla uygulayıp biraz süre olarak fazla beklettiğimde hafif bir kuruluk hissi oluşmuştu. O yüzden yaklaşık 1 dakika kadar yüze uyguladıktan sonra durulamak en doğrusu olacaktır.

sebamed sabun, akneli ciltler için sbaun, acne soap, yağlı ciltler için sabun, cilt temizliği, sebamed soap, sebamed akne sabunu

Sağlıklı bir cilt için gerekli olan ph 5.5 degeri olması sayesinde cildin asit dengesinide koruyor. Herşeyden öte sevdiğim bir özelliği var. Bu sabun şimdiye kadar kullandığım en iyi temizleyici ürün oldu. Bugüne kadar pek çok cilt temizleyici veya makyaj çıkarıcı yahut yüz maskesini bir yana koyuyorum. Bu ürünün sağladığı temizliği hiç bir üründe yaşamamıştım. Oldukça güzel temizliyor. Sırf bu sebepten sivilcelerden kurtulsam bile bu ürüne devam etmeyi düşünebilirim. Yıkama sonrasında hiç bir kalıntı, kir vs bırakmıyor. Tertemiz ve yumuşak bir his sağlıyor.
 Hem akne oluşumunu önlemede hem de cildi çok güzel temizlemesi sebebiyle tavsiye edebileceğim bir ürün oldu
Fiyatı: 16.5 TL

sivilceli ciltler için nemlendirici, akneli cilt bakımı, cilt bakımı,

Sivilce problemi nedeniyle nemlendiriciler de dahil yüzüme hiçbir ürün kullanmıyorum. Ancak arada bir nemlendirme isteği oluyor. Eskiye nazaran daha seyrek makyaj yapıyorum. Ama makyaj altına bir nemlendirici olmadan da olmuyor malum. Bu sebeple sivilce oluşumuna sebep olmayacak nemlendirme ve bakım yapabilecek bir ürün arayışına girdim. Sebamed'in yine Clear Face serisinden Bakım Jelini kullanmaya başladım. 


 Ürün renksiz, kokusuz ve jel yapıda bir formüle sahip. Yaklaşık 15 gündür gerekli olduğunda temiz cilde uygulayarak kullanıyorum. Ürün yağlı veya akneli ciltlerde yağ dengesini sağlamaya, cildi kurutmadan yağ fazlasını giderip, rahatlatmayı sağlıyor. Jel yapıda olduğu için kolayca emiliyor. Olumsuz bir etkisini görmedim. İçeriğinde parfüm ve renklendirici olmaması da artı bir özellik. Ürünün eksi yanı gramajının çok düşük olması. Sadece 50 gr :( 
Her gün düzenli kullanıldığını düşünsek çok kısa sürede bitebilecek bir ürün. Eğer yağlı cilde sahipseniz veya cildiniz akneye meyilli ise ve bir nemlendirici arıyorsanız tavsiye edebilirim. Cildinizin ihtiyacına göre karar vermenizde fayda var.
Fiyatı: 26 TL 
 Sabunun oldukça faydasını gördüm. Ancak tamamen sivilceden kurtulabilmiş değilim. Arada yine tek tük çıkabiliyor. Ben yinede bir dermotoloğa görünmeyi düşünüyorum. Onun tavsiyeleri doğrultusunda kullandıklarım arasına farklı bakım ürünleride eklenebilir.
Şimdilik benden bu kadar;)

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

5 yorum:

  1. Cildi derinlemesine temizlediğini de okuyunca merak ettim sabunu. Yağlı bir cildim olduğu için nemlendirici de dikkatimi çekti. Sanırım kısa zamanda ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baya memnun kaldım. Umarım sende beğenirsin :)

      Sil
  2. Ben de şimdi deneyeceğim yazı için tenk yuu

    YanıtlaSil
  3. Peki ya ergenlik sivilceleri için sizce hangi ürün ya da bu ürün iyi gelir mi? Izler için ne yapmalı ve (yves rocher pure system akne ve siyah nokta ürünü varmış hiç denediniz mi?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası ergenlik sivilceleriyle ilgili bilgi sahibi değilim. Bu ürün sivilcelere iyi geliyor ancak sivilceler çok yoğunsa yeterli gelmeyebilir. Yves Rocher'in akne serisini kullanmadım. Ergenlik sivilceleriyle ilgili bir doktora danışmakta fayda var.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...