24 Eylül 2016 Cumartesi

Yeni Banyo Sepeti / Tüm Banyo Ürünlerim

Herkese merhaba,
Bu sefer bir alışveriş yazısıyla karşınızda değilim. Ancak bu yazının yazılmasına yaptığım bir alışveriş sebep oldu.
Geçtiğimiz haftalarda Madame Coco mağazasında küçüklü büyüklü sepetler gördüm. Hepsi yeni ürünlerdi. Bende banyo ürünlerim için bir sepet arıyordum. Bu mor olanı beğenip aldım. Ürünlerimi yerleştirirken size böyle bir yazı yazayım diye düşündüm.
 


Mağazada bir çok farklı renkte ve boyda sepet bulmak mümkün. Fiyatı: 14 TL
Görüldüğü gibi tüm banyo ürünlerimi yerleştirdim. Şampuan, duş jelleri, yüz temizleyicileri, sabunlar ve makyaj çıkarı ürünler.
Ürünler içinde henüz yazısını yazmadıklarımda var. O yüzden onları çok kapsamlı anlatmayacağım ki sonradan anlatacak birşey kalsın:)
Yves Rocher Brezilya Kahve Çekirdeği duş jeliyle kahve kokuları içinde duş yapıyorsunuz. Oldukça kremsi yapıda bir ürün.
Bath and Body Works Carried Away çok hoş kokulu bir duş jeli. Aynı şekilde True Blue Spa serisinden Malibu vücut scrubınıda severek kullanıyorum. İçindeki tanecikler oldukça ince ama buna rağmen vücudu çok iyi arındırıyor. Detaylı yazısı şurada bulunmakta.
Banyoda sabun kullanmayı seviyorum. Dove narlı sabunda hoş kokuluydu, kurutma yapmadı.
Kullandığım saç ürünleri uzun süredir değişmiyor. Urban Care Natural's in Argan yağlı şampuanı ve saç bakım serumu. Ancak bu markanın farklı şampuanları çıktı. Onlardan alıp denemeyi düşünüyorum. Saç serumunun yarısından çoğunu kullandım. Baya bir sevdim. İkisininde yazısı şurada.
İşte tüm makyaj temizleme ürünlerim bir arada. Peki ben en çok hangisini kullanıyor ve durmadan stokluyorum?
Nivea Makyaj temizleme mendillerini tabiki:) Neden? Çünkü çok pratik :)
İnsanoğlu böyle işte, hep kolaya kaçıyor.
Diğer ürünlerin yazısı mevcut.
Diadermine - Makyaj Temizleme Sütü
Yves Rocher - Yatıştırıcı Etkili Temizleme Suyu
Yves Rocher - Göz Makyajı Temizleyicisi
Gelelim yüz için daha derin temizleme ürünlerine. Watsons burun bantları ilk çıktığından beri kullanıyorum. Gayet memnunum. Cettua'nın yağ kontrol kağıtlarını yüzümde parlama olduğunda kullanırım diye almıştım. Ancak yüzüm hiç parlama yapmadı:)
Ecotools markasına aşığım. Hiç bir ürünü kötü çıkmadı. Makyaj fırçalarına bayılıyorum. Bu temizleme süngerleride işini çok iyi yapıyorlar. Yazısı bile var burada.
Yves Rocher kayısı çekirdeği yüz scrubı yine güzel ürünlerden biri. Şu ara elim yüz sabunlarına gidiyor olsada, severek kullanılacak bir ürün. Yazısı şuracıkta.

Ve sabunlar...
Sebamed Clear Face sivilceli ciltler için olanı favorim. İnanılmaz güzel temizliyor. Ayrıca düzenli kullanımda sivilcelerle de savaşıyor. O yüzden diğeri bitmeden yenisini aldım. Yazısı burada.
Sebamed (soldaki) hassas ciltler için olan sabunu henüz kullanmadım ama bunu vücut için kullanmayı düşünüyorum.
Olivos'un Keçi Sütlü sabununu daha yeni aldım. Bu da henüz kullanmadığım denemek için sırada olan sabunlardan. 
Yves Rocher Frambuazlı sabunu daha önce defalarca bitirdim. Yenilendikten sonra gramajını düşürüp el kadar yapmış olsalarda güzel bir sabundur. Yazısını yazmıştım şurdan ulaşabilirsiniz.
Ve böylelikle yazının sonuna gelmiş olduk. 
Yeniden görüşünceye kadar kendinize iyi bakın:)

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

  1. Merhaba, sepet çok hoşuma gitti doğrusu. Madame coco uygun fiyata çok güzel şeyler bulabildiğim bir yer. :)
    Bu arada blogumda MAC ruj verdiğim bir çekiliş başlattım, belki katılmak istersin; http://sargitaderki.blogspot.com.tr/2016/09/cekilis-zamani-sargita-der-ki-blog-mac.html

    Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bende güzel ürünler buldukça alıyorum. Sizlerle paylaşıyorum. Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...