19 Ekim 2016 Çarşamba

NYX Cosmetics Alışverişi

Merhaba,
Geçtiğimiz haftasonu Cevahir AVM'ye yolum düştü. Aynı gün NYX kozmetik markasının yeni mağazasının açıldığını bildiğimden mağazadan içeri adımımı atıverdim. 
Benden önce pek çok kozmetik meraklısının oradan geçtiğini kanıtlarcasına bazı ürünler çoktan tükenmişti.

Nyx far paleti, nyx dream catcher, eyshadows palette, far paleti, nyx turkiye, nyx cosmetics,

İlk dikkatimi çeken elbette far paletleri oldu. Özellikle Dream Catcher isimli paletlere bayıldım. Fiyatı 47.95TL


Baked Blush allıklarının renklerini görüyorsunuz. İnsanın hepsinden birer tane alası geliyor:) Hem ıslak hem kuru kullanılabiliyor. Fiyatı 22.95

Hakkında olumlu yorumlar okuduğum Angel Veil makyaj bazına da bir göz attım.
Ancak alıp almamakta kararsız kaldım. Fiyatı 45.95

Nyx far paleti, nyx dream catcher, eyshadows palette, far paleti, nyx turkiye, nyx cosmetics,
 
Mağazada pek çok ürünü kurcaladıktan sonra denemek için bir tekli farını alayım dedim. Eğer memnun kalırsam palet alırım diye düşündüm.
Heat Chaleur isimli, sedefli bakır tonunda yumuşacık sürümü olan bu farı aldım. Henüz makyajımda kullanmadım ancak rengini bu kadar yoğun vermesi sebebiyle çok hoşuma gitti. En kısa sürede kullanıp yorumlayacağım. Fiyatı 9TL

5 yorum:

  1. Allığı göz farı olarak kullanmayı çok isterdim <3 güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın:) Hepsinin ortak noktası inanılmaz pigmentli olmasıydı. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Lütfen farın numarasını söyleyiin bayıldım harikaymiss ❤🙈🙈

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...